1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. 15 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن دارند

15 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن دارند

23 آذر 1395
  • 12

تاریخ: 22 آذر 1395در: چشم انداز, هفته نامه(26) دیدگاه هنوز چندین هفته تا آغاز سال 2017 باقی‌مانده است اما این بدان معنا نیست که نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد چراکه خودروسازان معتبر جهان برای چند سال آینده وعدهٔ عرضهٔ محصولات جدیدی را تقریباً در هر بخش از کلاس‌های مختلف خودروها داده‌اند؛ بنابراین ما هم دست‌به‌کار شده و در این مطلب قصد معرفی قابل پیش‌بینی‌ترین خودروهایی را داریم که انتظار می‌رود بتوانیم آن‌ها تا سال 2020 را ببینیم.

آکورا NSX تایپ R

 معرفی 15 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن را دارند

شاید نسخهٔ فعلی آکورا NSX با 575 اسب بخار قدرت برای برخی به‌اندازهٔ کافی قدرتمند نباشد برای همین شایعاتی منتشر شده که به ارائهٔ نسخه‌ای قوی‌تر از این خودرو برای سال 2018 اشاره دارد. انتظار می‌رود NSX تایپ R مجهز به یک پیشرانهٔ 3.5 لیتری V6 هیبریدی بای‌توربو قوی‌تر و مجموعهٔ آئرودینامیکی جدیدی باشد.

شورلت کامارو Z28 جدید

 معرفی 15 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن را دارند

نسخه‌ای از یک شورلت کامارو در پیست نوربرگ‌رینگ در حال آزمایش دیده شده است که کاملاً استتار شده اما می‌توان فهمید که در زیر این پوشش‌ها نسل جدید مدل Z28 قرار دارد؛ اما مهم‌تر این‌که پیش‌بینی می‌شود شورلت در نسل جدید کامارو Z28 ویژگی‌هایی از پونتیاک ترنس‌ام افسانه‌ای را بکار ببرد تا یاد و خاطرهٔ این ماسل کار اسطوره‌ای را برای طرفداران زنده کند. کامارو Z28 جدید سال آینده معرفی خواهد شد.

فورد برانکو

 معرفی 15 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن را دارند

چند وقتی است که گزارشاتی مبنی بر بازگشت فورد برانکو و عرضهٔ نسل جدید آن منتشر شده و فورد اطلاعاتی را از آن ارائه کرده است. برانکو جدید به همراه نسل جدید پیک‌آپ رنجر باهم در تأسیسات فورد در میشیگان تولید خواهند شد و انتظار می‌رود برانکو در اواخر سال 2017 با مدل 2018 به بازار عرضه گردد.

نسل جدید جیپ رانگلر

 معرفی 15 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن را دارند

هرگونه تغییرات قابل‌توجه در ظاهر نسل جدید جیپ رانگلر انتظار نمی‌رود. همچنین غیر از یک جلوپنجرهٔ کمی بهینه شده و چند ارتقاء جزئی بیرونی، ظاهر جعبه‌ای شکل نمادین رانگلر تا حد زیادی دست‌نخورده باقی خواهد ماند؛ اما این خودرو در زیر پوستش بزرگ‌ترین تغییرات تاریخ خود را تجربه خواهد کرد ازجمله استفادهٔ زیاد از آلومینیوم در ساختار آن و ارائهٔ پیشرانهٔ دیزلی.

نسل جدید مرسدس بنز A کلاس

 معرفی 15 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن را دارند

تصاویر جاسوس اخیر نشانه‌ای هستند از اینکه مرسدس بنز خود را برای به‌روزرسانی کلی مدل کامپکت A کلاس آماده می‌کند. هرچند هنوز اعلام نشده که نسل چهارم A کلاس بر روی پلت‌فرم جدیدی ساخته می‌شود، اما میدانیم که حداقل تغییراتی اساسی را تجربه خواهد کرد. این هاچ‌بک آلمانی دارای طراحی زیباتری است که شامل استفاده از مجموعه‌ای کامل از چراغ‌های LED و طراحی دگرگون‌شدهٔ بخش جلویی می‌شود.

تویوتا سوپرا

 معرفی 15 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن را دارند

مسلماً یکی از قابل پیش‌بینی‌ترین خودروهای این لیست، تویوتا سوپرا است که طی چند سال گذشته همواره خبرهایی از بازگشت آن به گوش می‌رسیده است. پیش‌نمایش این خودرو، کانسپت خیره‌کنندهٔ FT-1 است که در سال 2014 رونمایی شد و همچنین تاکنون تصاویر جاسوسی زیادی هم از نسخهٔ تولیدی آن منتشر شده است. درهرحال نسل کاملاً جدید تویوتا سوپرا ارزش انتظار کشیدن را دارد.

کراس‌اوور بر اساس فولکس‌واگن پولو

 معرفی 15 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن را دارند

فولکس‌واگن به‌تازگی کراس‌اوور فول سایز سه ردیفهٔ اطلس را معرفی کرده است اما این فقط قطعه‌ای کوچک از پازل بزرگ فولکس‌واگن متشکل از کراس‌اوورها و SUVها است. سازندهٔ آلمانی قصد دارد کراس‌اووری کوچک را بر اساس هاچ‌بک ساب‌کامپکت پولو تولید نماید. این خودرو بر روی همان پلت‌فرم MQB مشترک با خودروهایی چون فولکس‌واگن گلف و آئودی A3 ساخته شده و اواخر سال آینده به بازار خواهد آمد.

نسل جدید آئودی A6

 معرفی 15 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن را دارند

نسل کنونی آئودی A6 از سال 2010 عمدتاً بدون تغییر چندانی در حال تولید بوده است. هرچند تاکنون آئودی برای بروز نگه‌داشتن این خودرو چندین بار آن‌را مورد فیس‌لیفت و بهسازی قرار داده است اما در سال 2018 شاهد معرفی نسل کاملاً جدید A6 خواهیم بود. انتظار می‌رود A6 جدید در طراحی اشتراکاتی با کانسپت پرولوگ که در سال 2014 رونمایی شد داشته باشد. همچنین نسخهٔ استیشن این خودرو نیز در سال 2019 معرفی خواهد شد.

ب‌ام‌و i5

 معرفی 15 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن را دارند

کاملاً طبیعی است که ب‌ام‌و بخش خودروهای i خود را تقویت کرده و از i3 و i8 کنونی گسترش دهد. یکی از این خودروهای جدید، کراس‌اوور i5 خواهد بود که بزرگ‌تر از هاچ‌بک i3 بوده و بُردی بیش از 320 کیلومتر خواهد داشت. برخلاف دیگر خودروهای سری i، ب‌ام‌و گفته است که i5 اولین خودروی خانوادگی این سری خواهد بود.

تسلا پیک‌آپ

 معرفی 15 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن را دارند

در طرح جامع ایلان ماسک برای آیندهٔ تسلا مشخص شد که این شرکت قصد ساخت یک پیک‌آپ تمام الکتریکی را در آینده دارد. بااین‌حال هنوز ساخت این خودرو کاملاً قطعی نشده است اما وجود گشتاور فوری و طراحی جذاب از ایدهٔ وانت تسلا پیشنهاد جالبی ساخته است. بااین‌وجود حداقل زودتر از سال 2019 شاهد معرفی این خودرو نخواهیم بود.

تسلا رودستر جدید

 معرفی 15 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن را دارند

یکی دیگر از برنامه‌های آیندهٔ تسلا، ساخت نسل جدید مدل رودستر است که وعده داده شده کمی بزرگ‌تر و سریع‌تر از قبل شود. به‌احتمال‌زیاد نسل جدید تسلا رودستر بر اساس مدل 3 ساخته خواهد شد؛ اما سؤال اینجا است که با توجه به استفاده از پلت‌فرم جدید، آیا نسل آیندهٔ رودستر همچنان ویژگی‌های اسپرت خود مشابه مدل قبلی را حفظ خواهد کرد یا بیشتر به یک خودروی کروز تبدیل خواهد شد؟

آلفارومئو 6C

 معرفی 15 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن را دارند

پس از معرفی مدل‌های جدید جولیا و استلویو از سوی آلفارومئو، این شرکت گفته است که خودروهایی کوچک‌تر از این‌ها نخواهد ساخت و بر روی مدل‌های بزرگ‌تر و لوکس‌تر تمرکز خواهد کرد. همچنین گفته شده که تولید مدل اسپرت کوچک 4C هم برای مدت طولانی ادامه نخواهد داشت؛ بنابراین مدل جدیدی بنام 6C به‌عنوان جایگزین 4C پیشنهاد شده است. خودرویی که دارای موتور قوی‌تر و طراحی خیره‌کننده‌تری بوده و در دو نسخهٔ کوپه و رودستر ساخته خواهد شد.

خودروی اَپل

 معرفی 15 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن را دارند

چند وقتی بود که شرکت معظم اپل بر روی پروژهٔ ساخت خودرو با نام پروژهٔ تایتان کار می‌کرد اما چندی پیش اپل چند ده نفر از کارکنانی را که روی این پروژه مشغول به کار بودند را اخراج کرده و خبر از لغو پروژهٔ ساخت خودرو داد؛ اما این شرکت هنوز رسماً پروژهٔ ساخت خودرو را کنار نگذاشته است؛ بنابراین احتمالاً اپل برندی را برای آزمایش فناوری رانندگی خودران در جاده‌های عمومی تأسیس کرده و همچنان به کار بر روی پروژهٔ تایتان ادامه خواهد داد.

اوپل GT

 معرفی 15 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن را دارند

با توجه به نسل جدید اینسیگنیا و دیگر محصولات جدید، می‌توان فهمید که اوپل در حال حرکت در مسیر درست طراحی است. همچنین طبق شایعات، اوپل در نظر دارد نسل جدید خودروی اسپرت GT را به تولید انبوه برساند. گفته شده که اوپل GT جدید طی چند سال آینده به بازار خواهد آمد و سازنده نیز قادر به ایجاد بازاری مناسب برای آن خواهد بود.

نسل جدید مازراتی گرن‌توریزمو

 معرفی 15 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن را دارند

مازراتی گرن‌توریزمو پس از 10 سالی که در بازار حضور داشته است، کاملاً رنگ و بوی کهنگی گرفته و نیازی جدی به ارائهٔ نسل جدید دارد. با توجه به نشانه‌ها، در نسل جدید گرن‌توریزمو، خطوط کوپهٔ نسل فعلی دست‌نخورده باقی خواهند ماند اما آن‌ها به دوران مدرن انتقال پیدا خواهند کرد. بااین‌حال حداقل تا پیش از سال 2020 نمی‌توانیم نسل جدید مازراتی گرن‌توریزمو را مشاهده کنیم.

پدال



نظرات

  • توماس توماس (26 آذر 1395 ساعت 09:35)

    ب ام و i5 فقط

  • مهدی مهدی (25 آذر 1395 ساعت 22:48)

    کاش یکیشون بیادتوخواب من

  • میثم میثم (25 آذر 1395 ساعت 12:28)

    فقط آردی . من فقط واسه آردی حاضرم منتظر بمونم

  • Hhdm Hhdm (24 آذر 1395 ساعت 00:47)

    پس کو پراید

  • Salam Salam (23 آذر 1395 ساعت 20:48)

    اینها چیه ماشینه ؟

  • حسین.امامی حسین.امامی (23 آذر 1395 ساعت 19:51)

    ایرانیان دچارفقروبدبختی ،آرزوی سوارشدن به خودرو های با کیفیت وایمن وباتکنولوژی روز را با خود به گور خواهندکرد.ایرانیان اسیرمافیای انحصار واستکبارداخلی خودرو سازان و اختلاسگران هستند

  • rnov rnov (23 آذر 1395 ساعت 16:54)

    اینارو ولش ، پرایید کی از رده خارج میشه؟ مردیم از بس سوار این برند مطمین!!!! شدیم....

  • رضا رضا (23 آذر 1395 ساعت 15:04)

    منم 6ماهه دارم انتظار یک گیربکس از ایران خودرو واسه ماشینم میکشم....واقعا ارزش انتظار کشیدن داره یا خودم بخرم یا سره کارم؟؟؟!!!

  • ez ez (23 آذر 1395 ساعت 12:47)

    پراید با چراغ های جدید توی اینا نبود چرا؟!

  • حسن مرعشی حسن مرعشی (23 آذر 1395 ساعت 11:40)

    تسلا نسبت به ماشین های دیگه مثل گوشی آیفون به گوشی های دیگه است

  • مهدی مهدی (23 آذر 1395 ساعت 10:30)

    آلفارومئو 6C
    خیلی قشنگه

    محمد رضا محمد رضا (25 آذر 1395 ساعت 11:02)

    مهدی جون
    من که چرخهاش رو هم نمینونم بخرم
    امیدوارم شمابخری