1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تیونینگ جذاب آئودیRS TT توسط ABT +تصاویر

تیونینگ جذاب آئودیRS TT توسط ABT +تصاویر

13 بهمن 1396
  • 0

کمتر چیزی در دنیای تیونینگ خودرو، از تقویت یک پیشرانه پنج سیلندر آئودی TT جذاب‌تر است. شرکت ABT که محصولات تقویت شده فولکس‌واگن و آئودی را به بازار عرضه می‌کند، با اضافه کردن یک توربوشارژ به پیشرانه آئودی TT RS و تغییرات دیگری که در برنامه‌ریزی ECU انجام داده است، قدرت خروجی پیشرانه این این خودروی کوچک و جذاب را به 500 اسب‌بخار رسانده است.

 تیونیگ جذاب آئودیRS TT  توسط ABT

شرکت خودروسازی آئودی برای افرادی که پیشرانه 400 اسب‌بخاری مدل پایه آئودی TT RS، برایشان کافی نیست، پیشرانه 2.5 لیتری پنج سیلندر TT را با اضافه کردن یک توربوشارژ تقویت کرده است و بیشینه قدرت خروجی آن را به 500 اسب‌بخار رسانده است و گشتاور این خودرو در مقایسه با مدل پایه حدود 90 نیوتن‌متر افزایش یافته و به عدد بی‌نظیر 570 نیوتن‌متر رسیده است.

مدل پایه آئودی TT RS دارای برچسب قیمت 66 هزار دلاری است. این مدل تیونینگ شده که TT RS-R نام دارد، دارای برچسب قیمت 124 هزار دلاری است که اختلاف قیمت بسیار زیادی با مدل پایه این خودرو دارد، اما همین موضوع باعث خاص شدن TT RS-R می‌شود. با تغییرات انجام شده در پیشرانه این خودرو، آئودی TT RS-R قادر است تا در زمان 3.4 ثانیه سرعت خود را از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر در ساعت برساند و که حدود 0.4 ثانیه از آئودی TT RS سریع‌تر است و تنها 0.1 ثانیه از سوپراسپرت آئودی R8 اسپایدر پلاس با پیشرانه 10 سیلندر 5.2 لیتری، کندتر است.

 تیونیگ جذاب آئودیRS TT  توسط ABT

 تیونیگ جذاب آئودیRS TT  توسط ABT

 تیونیگ جذاب آئودیRS TT  توسط ABT

 تیونیگ جذاب آئودیRS TT  توسط ABT



نظرات