1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. شکار تصاویر جدیدی از آستون مارتین DBS Superleggera

شکار تصاویر جدیدی از آستون مارتین DBS Superleggera

29 اردیبهشت 1397
  • 0

آستون مارتین این روزهای برنامه های زیادی را در دست اجرا دارد.

این خودروساز علاوه بر کار روی رپید AMR جدید، ساخت شاسی بلند Varekai و آماده سازی ابرخودروی Valkyrie با ردبول ریسینگ، درصدد احیای DBS نیز برآمده است. DBS Superleggera کوپه که جایگزین ونکویش می شود ماه آینده معرفی شده و دیر یا زود پس از آن ولانته نیز معرفی خواهد شد.

 شکار تصاویر جدیدی از آستون مارتین DBS Superleggera

اگر طرفدار طراحی DB11 کوپه و ولانته باشید بی شک مدل های DBS را نیز می پسندید چرا که این دو مدل براساس طراحی جذاب این گرند تورر ساخته شده و عناصری تهاجمی تر نیز خواهند داشت. نمونه اولیه درز کرده از این مدل بدون سقف دارای لوله اگزوز چهارقلو است که کمی کوچک تر به نظر می رسند. هم چنین اسپویلر باز شونده در قسمت پشت این خودرو و نوار مشکی رنگ روی کاپوت آن جلب توجه می کنند.

زیر کاپوت کشیده این خودرو موتور قدرتمند بای توربو 5.2 لیتری V12 قرار می گیرد که احتمالا قدرتی بیش از 630 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتون متر خواهد داشت.

در حالی که این نمونه اولیه در حال سوخت گیری در پمپ بنزینی دیده شده، عکاسان مخفی توانسته اند تصاویری از کابین و قسمت زیرین کنسول وسط آن نیز ثبت کنند. کابین این خودرو شباهت زیادی به DB11 ولانته خواهد داشت اما دوخت قرمز رنگ این مدل را خاص تر از مدل استاندارد آن کرده است.

آستون مارتین اعلام نکرده که چه زمانی DBS Superleggera ولانته را معرفی خواهد کرد اما گمان می رود این مدل برای تابستان 2019 آماده باشد.

 شکار تصاویر جدیدی از آستون مارتین DBS Superleggera

 شکار تصاویر جدیدی از آستون مارتین DBS Superleggera



نظرات