1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی مدل کانورتیبل آستون مارتین DB11+ قیمت

معرفی مدل کانورتیبل آستون مارتین DB11+ قیمت

25 مهر 1396
  • 0

جدیدترین مدل از کانورتیبل اسپرت نمادین GT آستون مارتین معرفی شده است.

 معرفی مدل کانورتیبل آستون مارتین DB11

نسخه کانورتیبل DB11 به مدل کوپه کنونی این خودرو می پیوندد که سال گذشته عرضه شد و از موتور 4.0 لیتری تواین توربو V8 جدید بهره می برد که قدرت 503 اسب بخار دارد. این خودرو از ساختار کاملا جدید آلومینیومی به کار رفته در DB11 کوپه بهره می برد که آن را سبک تر و مقاوم تر از مدلی می کند که جایگزین آن خواهد شد. این خودروی اسپرت کانورتیبل از نیرومحرکه سه مرحله ای و حالت های شاسی بهره می برد که در هماهنگی عالی با گیربکس اتوماتیک هشت سرعته، فرمان electric power و دیفرانسیل لغزش محدود کار می کنند.

این خودرو به عنوان یک کانورتیبل دارای برخی ویژگی های رفاهی همچون فرمان گرم شونده و قفل صندلی کودک ISOFIX صندلی های عقب به منظور تشویق برای رانندگی در حالت سقف جمع شده است.

 معرفی مدل کانورتیبل آستون مارتین DB11

طراحی و سبک کلی این کانورتیبل مشابه همتای کوپه آن است و تنها سقف پارچه ای ان متفاوت است. این خودروساز بریتانیایی اعلام کرده که ساختار سقف این خودرو دارای طراحی هشت لایه کاملا جدید است. این خودرو تنها در مدت 14 ثانیه باز و 16 ثانیه بسته می شود و می تواند تا سرعت 50 کیلومتر بر ساعت توسط سویچ از راه دور نیز کنترل شود. هم چنین این طراحی جدید منجر به 20 درصد افزایش ظرفیت صندوق عقب در این خودرو در مقایسه با ولانته DB9 کنونی شده است.

قرار است تحویل آستون مارتین DB11 ولانته در ایالات متحده در سه ماهه دوم سال 2018 در ایالات متحده آغاز شده و قیمتی در حدود 220385 دلار داشته باشد.



نظرات