1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از بی ام و M5 در فیس بوک

رونمایی از بی ام و M5 در فیس بوک

25 مرداد 1396
  • 0

مدل جدید بی ام و M5 در راه است و باید برای یک اتومبیل هیجان انگیز دیگر آماده باشید. از سال 1985 میلادی، مدل M5 یکی از بهترین سدان های اسپرت موجود در بازار بوده است. با این که M5 با موتورهای متنوع شش، هشت و ده سیلندر عرضه می شده است، روال همیشگی شرکت استفاده از سیستم دیفرانسیل عقب بوده است. اما این بار، بخش M بی ام و تصمیم گرفته که کمی از سنت ها فاصله بگیرد و آخرین مدل سری 5 را به سیستم چهارچرخ متحرک مجهز کند.

رونمایی از بی ام و M5 در فیس بوک

رونمایی از بی ام و M5 در فیس بوک

احتمال می رود که ایجاد این تغییر، طرفداران وفادار شرکت را ناراحت کند. اما بی ام و تاکید دارد که جای نگرانی نیست. M5 جدید قدرت بسیاری دارد که نمی توان در آن فقط از سیستم دیفرانسیل عقب استفاده کرد و خبر خوب این است که همچنان می توانید عقب اتومبیل را بچرخانید. Timo Glock یکی از رانندگان تیم بی ام و می گوید: "این اتومبیل شما را تا نهایت می برد، بی آن که بترسید." وی می افزاید: "همچنان می توانید هر چیزی که از یک اتومبیل دیفرانسیل عقب انتظار دارید را به انجام برسانید."

رونمایی از بی ام و M5 در فیس بوک

چند ماه پیش، زمانی که امکان رانندگی با نمونه اولیه M5 جدید را پیدا کردیم، متوجه شدیم که حق با Glock است. در حالی که این مدل جدید قابلیت های فراوانی دارد، نسبت به رقیب دیرینه اش یعنی مرسدس AMG E63 به تجربه و مهارت بیشتری برای رانندگی نیاز دارد. باید اشاره کنیم که این نمونه نشان داد که مثل همیشه رقیب سرسختی برای AMG خواهد بود.

بنابراین ما هم بی صبرانه منتظریم تا هفته آینده اطلاعات و تصاویر بیشتری از M5 منتشر شود. البته مراسم رونمایی رسمی از این بی ام و تازه نفس در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت خواهد بود.

رونمایی از بی ام و M5 در فیس بوک

اطلاعات تکمیلی تا هفته آینده ارائه می شود.



نظرات