1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آلفا رومئو بر روی نسل جدیدی از استلویو و جیولیا کار می کند

آلفا رومئو بر روی نسل جدیدی از استلویو و جیولیا کار می کند

28 آبان 1396
  • 0

به نظر می رسد آلفا رومئو روی مدل متوسط Veloce برای کراس اوور استلویو و سدان جیولیا کار می کند.

این شایعه از منابع متعددی منتشر شده است. گفته می شود نسخه ای 350 اسب بخاری از موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر این خودروساز ساخته شده است. هم چنین در گزارشی دیگر آمده است که نسخه 350 اسب بخاری این موتور 2.0 لیتری نیز موجود است. البته فیات کرایسلر طی بیانیه ای رد کرده است که جیولیا Veloce برای سال 2018 عرضه می شود.

 آلفا رومئو بر روی نسل جدیدی از استلویو و جیولیا کار می کند

داستان به همین جا ختم نمی شود. برخی مدارک درز کرده از NHTSA نیز نشان می دهند که آلفا رومئو یک مدل پنهان استلویو Veloce را نیز برای سال 2018 آماده کرده است. یکی از سخن گویان آلفا رومئو در این زمینه گفته که این خودروساز در مورد محصولات آینده صحبت نمی کند و صرفا تایید کرده که تنها مدل جدی استلویو که در سال 2018 عرضه می شود یک نسخه 505 اسب بخاری Quadrifoglio است که در سه ماه ابتدایی سال آینده عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که هر دو بیانیه آلفا رومئو در مورد نسخه های Veloce از جیولیا و استلویو حاکی از آن است که این مدل ها برای سال 2018 برنامه ریزی نشده اند بنابراین ممکن است این مدل ها برای سال 2019 عرضه شوند.

شایعه شده که موتور 2.0 لیتری توربوشارژ Hurricane چهار سیلندر جدید فیات کرایسلر قدرتی در حدود 300 اسب بخارتولید می کند که تصور می شود موتور این نسخه های Veloce نیز بر أساس همین موتور و نه موتور 2.0 لیتری مولتی ایر این خودروساز باشد.

اگر آلفا رومئو جیولیا Veloce و استلویو Veloce را در دستور کار داشته باشد، انتظار می رود زمانی در سال 2018 و قبل از فروش در أواخر سال آینده، رونمایی شوند.



نظرات