1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسل آینده آلفارومئو میتو یک کراس اور کوچک خواهد بود

نسل آینده آلفارومئو میتو یک کراس اور کوچک خواهد بود

4 فروردین 1397
  • 0

علیرغم این که میتو ارزان ترین خودرو در مجموعه مدل های آلفارومئو است، ولی این خودرو نتوانسته فروش خیلی خوبی داشته باشد.

خریداران این روزها بیشتر به سمت کراس اورها و شاسی بلندها تمایل دارند و همین تاثیر مستقیم خود را روی میزان فروش خودروها می گذارد. این برند ایتالیایی فقط یک شاسی بلند در مجموعه خود به نام استلویو دارد، ولی قرار است در آینده نزدیک مدل های دیگری هم به آن بپیوندند.

 نسل آینده آلفارومئو میتو یک کراس اور کوچک خواهد بود

سوالی که مطرح می شود این است که آیا میتو یک نسل دیگر زنده خواهد ماند؟ در فرم فعلی خود احتمالا نه، ولی ممکن است آلفا نام این خودرو را روی یک مدل دیگر، که احتمالا کراس اور است استفاده خواهد کرد. سرجیو مارکیونه این خبر را در مصاحبه با اتواکسپرس در حاشیه نمایشگاه ژنو گفته است.

"اگر در آینده میتو وجود داشته باشد، احتمالا در شکل بدنه فعلی خود نخواهد بود. شرایط بازار این روزها فرق کرده است، سگمنت هاچ بک های دو درب این روزها خیلی فروش خوبی ندارد. از این رو ما باید خیلی مراقب باشیم."

رید بیگلند، از مدیران ارشد آلفارومئو اعتراف کرده که فضای خوبی برای پیشرفت میتو وجود ندارد و جولیتا هم شرایط مشابهی دارد. وی گفته: "جولیتا و میتو دو خودروی بسیار خوبی هستند، ولی هم سطح جولیا و استلویو نمی توانند باشند."

آلفارومئو میتو یک دهه پیش رونمایی شد و روی همان پلت فرم فیات گرند پونتو و اوپل کورسا D ساخته شده است و مدل فعلی در مقایسه با آن خیلی تغییرات زیادی نداشته است. کمپانی این خودرو را با مجموعه ای از موتورهای بنزینی، دیزلی و دوگانه سوز با دو گیربکس دستی پنج و شش دنده و یک گیربکس شش دنده اتومات به فروش می رساند.

 نسل آینده آلفارومئو میتو یک کراس اور کوچک خواهد بود

 نسل آینده آلفارومئو میتو یک کراس اور کوچک خواهد بود



نظرات