1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی غول 600 اسب‌بخاری تویوتا C-HR

معرفی غول 600 اسب‌بخاری تویوتا C-HR

24 آبان 1396
  • 0

چندی پیش در نمایشگاه SEMA یک نسخه تقویت شده از تویوتا C-HR با 600 اسب‌ بخار قدرت رونمایی شد که ادعای شکستن رکورد زمانی خودروهای دیفرانسیل جلو در پیست معروف نوربرگ‌رینگ آلمان را دارد. در حال حاضر رکورد خودروهای دیفرانسیل جلو در این پیست متعلق به هوندا سیویک Type R با زمان 7 دقیقه و 43 ثانیه و 80 صدم ثانیه است که در آوریل گذشته به ثب رسیده است.

دن گاردنر سرپرست بخش خودروهای تقویت شده تویوتا که مسئولیت تیونینگ این C-HR نیز بر عهده او بوده از ورود این شاسی‌بلند کوچک به پیست نوربرگ‌رینگ برای ثبت یک رکورد جدید در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 معرفی غول  600 اسب‌بخاری تویوتا C-HR

تویوتا این محصول 600 اسب بخاری را سریع‌ترین SUV جهان می‌خواند چرا که این خودرو توانسته است در پیست Willow Springs آمریکا به زمان 1 دقیقه و 25 ثانیه و 22 صدم ثانیه برسد که سریع‌تر از لامبورگینی اونتادور، پورشه 911 GT3 و هر خودروی دیگری که تا کنون وارد این پیست شده است، محسوب می‌شود!

تویوتا C-HR مورد بحث از پیشرانه 2.4 لیتری تویوتا که با کد 2AZ-FE شناخته می‌شود و با توربوشارژر‌های مخصوصی از شرکت Garret تقویت شده به قدرت نهایی 600 اسب بخار رسیده و قادر است تا با استفاده از جعبه دنده 5 سرعته دستی سری E تویوتا تنها در 2.9 ثانیه سرعت خود را از صفر به 96 کیلومتر بر ساعت برساند.

 معرفی غول  600 اسب‌بخاری تویوتا C-HR

مسئولین این شرکت در مورد شکسته شدن رکورد خودروهای دیفرانسیل جلو در این پیست آلمانی که در حال حاضر متعلق به هوندا سیویک Type R است اظهار امیدواری کرده‌اند.

 معرفی غول  600 اسب‌بخاری تویوتا C-HR



نظرات