1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. 5 فیس‌لیفت مفید از کمپانی‌های معروف

5 فیس‌لیفت مفید از کمپانی‌های معروف

3 فروردین 1396
  • 0

با معرفی فورد موستانگ فیس لیفت در چند روز گذشته نظرات انتقادی فراوانی به این خودرو و خصوصاً نمای جلوی آن وارد شده است. هرچند نباید تنها با توجه به تصاویر درباره‌ی این خودرو قضاوت نمود.

اما فیس لیفت یک خودرو نیز همیشه خوب از کار در‌نمی‌آید؛ اما نمونه‌هایی هم وجود دارند که کار بسیار خوبی از کار درآمده‌اند. این موضوع همیشه اتفاق نمی‌افتد اما در این نوشته به 5 خودرویی اشاره می‌کنیم که پس از فیس لیفت زیباتر شده‌اند.

 5 فیس‌لیفت کاردرست از کمپانی‌های معروف

نیسان GT-R 2017

 5 فیس‌لیفت کاردرست از کمپانی‌های معروف

بیایید با فیس لیفتی که به تازگی صورت گرفته لیست را آغاز کنیم. فیس لیفت نیسان GT-R در نمایشگاه خودروی نیویورک سال گذشته رونمایی شد. تغییرات صورت گرفته در خودرو کم اما بسیار مؤثر هستند.

ورودی‌های هوای جدید در دو سوی سپر قرار گرفته و جلوپنجره‌ی جدید نیز بر گیرایی خودرو افزوده است.

ب ام و سری 3 E46

 5 فیس‌لیفت کاردرست از کمپانی‌های معروف

بله زمانی ب ام و واقعاً فیس لیفت هایی را انجام می‌داد که با چشمان غیرمسلح نیز قابل شناسایی بود. نمونه‌ی بارز این موضوع سری 3 E46 بود که دسته‌ای از تغییرات از جمله چراغ‌های جلوی بزرگ‌تر و گردتر و جلوپنجره‌ی کلیوی بهتری را دریافت نمود. نمونه‌ی پیش از فیس لیفت این خودرو در چشمان ما کاملاً از مد افتاده به نظر می‌رسد اما نمونه‌ی فیس لیفت شده حتی امروز نیز تازه و زیبا به نظر می‌رسد.

جگوار XF

 5 فیس‌لیفت کاردرست از کمپانی‌های معروف

جگوار XF پیش از فیس لیفت خودروی زشتی نیست اما تغییرات صورت گرفته در رقیب سری 5 قابل توجه بوده‌اند. به لطف چراغ‌های جلوی نه چندان زیبای مدل قبل از فیس لیفت بهتر می‌توان این تغییر را احساس کرد. چراغ‌های نرم‌تری در نمونه‌ی فیس لیفت شده بکار رفت، این سبک طراحی از کانسپت C-XF جگوار الهام گرفته شده‌اند.

پژو 306

 5 فیس‌لیفت کاردرست از کمپانی‌های معروف

همانند XF پیش از فیس لیفت، پژو 306 اصلی نیز خودروی جذابی بوده اما شاید چراغ‌های جلو و جلوپنجره‌ی آن متعلق به گذشته باشند. 306 فیس لیفت شده در بحث استایل بیشتر دنباله‌روی 406 بوده و جلوپنجره، سپر و چراغ‌های جلوی جدیدی دارد.

بعداً فیس لیفت کوچک دیگری نیز روی این خودرو صورت گرفت اما در نهایت منجر به تولید مدل‌های دیگری چون 306 GTI و توربو XSI شد.

مزدا MX-5 2.5

 5 فیس‌لیفت کاردرست از کمپانی‌های معروف

پس از فیس لیفت، نسل دوم مزدا MX-5 هنوز هم ظاهری بامزه داشت اما سپر و چراغ‌های جدید و برخی آپشن های جدید برای رینگ‌ها به همراه تغییرات جزئی داخل کابین خودرویی تازه‌تر را به وجود آوردند. نسل سوم این خودرو طراحی بهتری داشته اما نسخه‌ی فیس لیفت نسل دوم نیز قطعاً در جهت صحیحی حرکت کرده است.

خب شما چه فیس لیفت های دیگری را می‌شناسید که بسیار زیباتر و بهتر از نسخه‌ی اولیه شده‌اند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع:پدال



نظرات