1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ورود آلفارومئو 4C به روز شده درسال 2018 به بازار

ورود آلفارومئو 4C به روز شده درسال 2018 به بازار

24 آذر 1396
  • 1

خودروی آلفارومئو 4C به منظور ارتقای آمار فروش کمپانی طراحی شده بود، ولی این مدل خیلی از این نظر نتوانست موفق باشد و آخرین آمار نشان می دهد که آلفارومئو سال پیش فقط 1671 دستگاه از این مدر در آمریکا و اروپا توانسته به فروش برساند.

 ورود آلفارومئو 4C به روز شده درسال 2018 به بازار

کمپانی از همین الان به فکر راه حلی برای این مشکل افتاده و در همین راستا روبرتو فدلی، مهندس ارشد آلفارومئو و مازراتی به اتوکار گفته که کمپانی در حال کار بر روی یک نسخه به روز شده از 4C می باشد که از یک سیستم تعلیق بهینه و یک سیستم فرمان بهبود یافته بهره می برد.

این مدل به روز شده مکن است با یک موتور جدید وارد بازار شود که جای موتور توربو 1.75 لیتری 4 سیلندر با 237 اسب بخار نیرو و 349 نیوتن متر گشتاور را خواهد گرفت. با این ترکیب فنی، خودروی فعلی می تواند صفر تا صد را در 4.1 ثانیه پر کند و حداکثر سرعتی برابر با 257 کیلومتر داشته باشد.

فدلی در مورد مشخصات فنی خودرو صحبتی نکرده ولی گفته: "ما در حال بازگشت به فرمول یک هستیم و 4C باید خودروی ویژه جدید ما باشد." فدلی همچنین تایید کرده که 4C به روز شده با گیربکس دستی ارائه نخواهد شد و وی فکر می کند تقاضای کافی در بازار برای آن وجود ندارد.

در حالی که عدم وجود یک گیربکس دستی برای این خودرو قطعا علاقه مندان این نوع خودروها را ناراحت خواهد کرد، فدلی گفته که فراری برای ارائه گیربکس دستی روی مدل کالیفرنیا تقریبا 10 میلیون یورو هزینه کرده بود. در نهایت، فقط دو خودروی کالیفرنیا با گیربکس دستی از فراری خریداری شد.



نظرات

  • حمید حمید (24 آذر 1396 ساعت 23:11)

    ماشین فقط ایتالیایی