1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کلیپ تبلیغاتی BMW خشم اماراتیها را بر انگیخت

کلیپ تبلیغاتی BMW خشم اماراتیها را بر انگیخت

16 خرداد 1395
  • 1

هواداران باشگاه فوتبال العین در امارات، با اعتراض به تبلیغ تازۀ “BMW”، حذف آن را خواستار شده اند. در این کلیپ که برای تبلیغ محصولات جدید شرکت “BMW” ساخته شده است، بازیکنان باشگاه العین در یکی از بازی های رسمی، مشغول سر دادن سرود ملی کشور خود هستند که ناگهان سرود ملی را نیمه کاره گذاشته و برای سوار شدن به خودروهای “BMW”، که در پارکینگ استادیوم قرار دارند، با یکدیگر مسابقه می دهند.

تیزر تبلیغاتی ب ام و

هواداران باشگاه العین، این تبلیغ را توهینی به سرود ملی امارات تلقی کرده و با ایجاد هشتگی در شبکه های اجتماعی، حذف آن را خواستار شده اند.

رانیا البستکی، از فعالان شبکه های اجتماعی، بازیکنان العین را قربانی این تبلیغ خواند و نوشت: “در ساخت این تبلیغ، مسائلی بسیار بدیهی، نادیده گرفته شده اند. پس میهن پرستی چه می شود؟ آیا اکنون نباید فریاد دفاع از سرود ملی سر داد؟” احمد عتیق عبود نیز در تویتی بر روی تویتر نوشت: “سرود ملی خط قرمز است و باشگاه بزرگی مانند باشگاه العین، باید مدافع میهن باشد نه این که عکس این عملکرد را داشته باشد.” گفتنی است که شرکت “بی ام و” اسپانسر مالی باشگاه العین است و در ازای اهدای خودروهای این شرکت به بازیکنان این باشگاه، قرار شده است که نشان این شرکت، در جای جای باشگاه العین، نصب و تبلیغ شود. نام و شمارۀ پیراهنِ هر یک از بازیکنان تیم العین، بر روی در خودرو درج شده است.

منبع: ایران گنج



نظرات

  • شایان شایان (17 خرداد 1395 ساعت 13:00)

    سرود ملی امارت اصلا مگه کشوره؟ دم بام و گرم مطمئنا اگر در واقعیتم بود همین کارو چه بسا بدترشو میکردن