1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آشنایی با تغییرات به وجود آمده در بنز کلاس S مدل 2020

آشنایی با تغییرات به وجود آمده در بنز کلاس S مدل 2020

16 اردیبهشت 1397
  • 0

مرسدس در حال کار روی نسخه‌های جدید کلاس S است و جزئیات جدیدی را در خصوص فضای داخلی پرچمدار خود در سال 2020 ارائه کرده‌اند.

بنز این روزها تنها به تغییر طراحی فضای درونی نمی‌اندیشد، بلکه خواهان استفاده از فناوری‌هایی است که باعث ارتباط راحت و با‌کیفیت بین کاربر و خودرو شود.

 آشنایی با تغییرات به وجود آمده در بنز کلاس S مدل 2020

هراموت اسینکویتز مدیر ارشد طراحی داخلی بنز در کلاس S در نمایشگاه خودرویی چین در این خصوص گفت: بنز تاکید زیادی در خصوص ارتباط گرم بین خودرو و کاربر دارد و تمرکز فعلی خود را بر "جذب سرنشینان" با توجه به قابلیت‌های لمسی قرار داده است. با وجود اینکه جزئیات در این خصوص اندک هستند، اما احتمال دارد S- کلاس‌های آینده به جای یک سامانه اطلاعاتی فرمان‌پذیر به نام "کامند" از یک سامانمه لمسی "تاچ- سنتریک" بهره ببرند.

در این خودروهای آینده کلاس S، صفحه نمایش 12.3 اینچی تغییر خواهد کرد و شرایط سرنوشت آن را تعیین خواهد کرد. بنز اعلام کرده که این صفحه نمایش با مدل‌های بزرگتر تعویض نخواهد شد، زیرا این مدل‌ از صفحه‌های نمایشگر، غیرشخصی و سرد به نظر می‌رسند. اما طراحان بنز اعلام کرده‌اند که شاید در مدل‌های آتی سال 2020 کلاس S، از تنظیمات مشابهی استفاده شود که اخیرا در مدل مفهومی مرسدس- می‌باخ "آلتیمتت لاکچری" شاهد آن بودیم.

 آشنایی با تغییرات به وجود آمده در بنز کلاس S مدل 2020

مدیر ارشد طراحی داخلی بنز در خصوص فضای داخلی پرچمداران خودروهای آینده شرکتش تشریح کرد: کلاس S کنونی در فضای درونی نورپردازی‌های متفاوتی را به عنوان یک آپشن جذاب ارائه می‌دهد و این روند به فضای مدل‌های آتی 2020 نیز انتقال می‌یابد.

وی خاطرنشان ساخت: نورپردازی‌های مستقیم، غیرمستقیم و محیطی فرصتی است که کمپانی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا با سدان‌های باکیفیت‌تری مواجه شوند.

مرسدس همچنین تائید کرده که S کلاس‌های 2020 به سطح 3 خودروانی مجهز هستند. قرار است این شرکت چنین برنامه‌ای را برای یک مدل الکتریکی با نام EQ Sنیز اجرایی کند.



نظرات