1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر جاسوسی رنجروور اووک 2019 منتشر شد

تصاویر جاسوسی رنجروور اووک 2019 منتشر شد

3 اسفند 1395
  • 0

حدود 6 سال از عرضه‌ی رنجروور اووک به بازار می‌گذرد بنابراین تعجبی ندارد که لندروور در حال تست و بررسی نسل بعدی این کراس اوور لوکس باشد. اگرچه این خودرو در فازهای اولیه‌ی آزمایش به سر می‌برد اما برخی جنبه‌های نسل دوم این خودرو آشکار شده‌اند.


اولین تصاویر جاسوسی رنجروور اووک 2019

به سادگی می‌توان فهمید که این نسخه‌ی تست شده عریض‌تر از اووک فعلی است و همین موضوع احتمال ایجاد برخی تغییرات سخت‌افزاری مهم را مطرح می‌کند. وجود پلاستیک‌های مشکی روی قوس چرخ‌های عقب حکایت از آن دارد که نسل دوم اووک فاصله‌ی عرضی بیشتری بین چرخ‌ها خواهد داشت و افزایش ارتفاع خودرو نشان می‌دهد که برخی تغییرات عمقی در نسل دوم این خودرو در راه است.


اولین تصاویر جاسوسی رنجروور اووک 2019

همین افزایش عرض خودرو باعث می‌شود تا انتظار افزایش فضای داخل کابین را نیز داشته باشیم. به نظر نمی‌رسد که فاصله‌ی بین محورها افزایش یافته باشد اما احتمالاً با افزایش فضا خصوصاً در بخش عقب مواجه خواهیم شد.


اولین تصاویر جاسوسی رنجروور اووک 2019

اما نکته‌ی جالب درباره‌ی این خودرو وجود برچسب ولتاژ بالا در پشت خودرو است. این برچسب زردرنگ به این معنی است که ما احتمالاً شاهد عرضه‌ی اووک الکتریکی خواهیم بود. شاید شما هم با توجه به نبود خروجی اگزوز بگویید که این یک خودروی الکتریکی است اما ما شماره پلاک خودرو را بررسی کرده و فهمیدیم که پیشرانه‌ی توربودیزل دارد.


اولین تصاویر جاسوسی رنجروور اووک 2019

طبق خبر منتشر شده توسط اتوکار در سپتامبر گذشته، لندروور در حال آماده‌سازی قوای محرکه‌ی هیبریدی است. این مجموعه از یک پیشرانه دیزلی 3 سیلندر با توربوی الکتریکی و سیستم الکتریکی 48 ولتی تشکیل شده است. شاید اووک جدید از این قوای محرکه استفاده کند اما هنوز برای اطمینان از این موضوع زود است.


اولین تصاویر جاسوسی رنجروور اووک 2019

انتظار می‌رود خودروی تولیدی از جدیدترین پیشرانه‌های انجینیوم جگوار لندروور استفاده کند. چندی پیش از پیشرانه‌ی جدید 2 لیتری بنزینی با قدرت‌های 200 و 250 اسب بخاری بکار رفته در سدان XE صحبت شده است. هم‌اکنون نیز این خودرو با پیشرانه‌ی جدید 2 لیتری توربودیزل با قدرت 240 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتون متر در دسترس است. انتظار می‌رود این پیشرانه‌های 4 سیلندر در زمان رونمایی احتمالی نسل جدید اووک در اواخر سال 2018 در دسترس باشند.

منبع:پدال



نظرات