1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسل جدید تویوتا کمری 2018 معرفی شد+فیلم

نسل جدید تویوتا کمری 2018 معرفی شد+فیلم

22 دی 1395
  • 4

پس از انتشار تصاویر جاسوسی، رندرها، تیزرها و همین‌طور یک تصویر غیررسمی از نسخهٔ مسابقه‌ای نسکار کمری، تا حدودی طراحی نسل جدید این سدان پرفروش مشخص شده بود اما همان‌طور که انتظار می‌رفت حالا تویوتا رسماً نسل هشتم کمری را در نمایشگاه خودروی دیترویت امسال رونمایی کرده است. نسل کنونی در سال 2011 معرفی شد و در سال 2014 یک فیس‌لیفت کلی را تجربه کرد اما نسل جدید جهشی بسیار بزرگ‌تر در طراحی نسبت به گذشته داشته است.

  نسل جدید تویوتا کمری 2018 معرفی شد

به گزارش ایران‌جیب به نقل از پدال، تویوتا کمری برای 15 سال است که یکی از پرفروش‌ترین خودروهای بازار ایالات‌متحده است اما پرفروش‌ترین خودروی این کشور نیست چراکه این عنوان همچنان بااقتدار در دستان خانوادهٔ پرافتخار فورد سری F قرار دارد. بااین‌حال هرگز نمی‌توان از موفقیت و محبوبیت بالای کمری در بخش سدان‌های متوسط خانوادگی آن‌هم در بازاری به‌شدت رقابتی و با وجود رقبای بسیار سرسخت چشم‌پوشی کرد. تویوتا برای نسل هشتم کمری سه پیشرانهٔ مختلف ارائه کرده است که برخلاف رویهٔ جاری در صنعت خودروسازی حال حاضر، هیچ‌کدام از نوع توربو نیستند. این موتورها عبارت‌اند از یک واحد 2.5 لیتری چهار سیلندر و یک نمونهٔ 3.5 لیتری V6 که نیروی هر دو توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک انتقال پیدا می‌کند.

  نسل جدید تویوتا کمری 2018 معرفی شد

همچنین غیر از این‌ها، یک نمونهٔ هیبریدی هم از کمری عرضه خواهد شد که بر اساس نسخهٔ 2.5 لیتری ساخته شده و با گیربکس CVT ارائه می‌شود. تویوتا هنوز هیچ آمار و ارقامی از عملکرد این موتورها منتشر نکرده است اما این شرکت اعلام کرده که نسل جدید کمری کم‌مصرف‌ترین خودرو در بین رقبای خود خواهد بود. همچنین خریداران می‌توانند از میان چهار تیپ مختلف LE، XLE، SE و XSE یکی را انتخاب کنند که دو تیپ آخر مجهز به کیت اسپرت بدنه هستند. این پکیج اسپرت رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی مشکی‌رنگ، اسپویلر کوچک عقب و سپرهای تهاجمی جلو و عقب را به خودرو اضافه می‌کند.

  نسل جدید تویوتا کمری 2018 معرفی شد

  نسل جدید تویوتا کمری 2018 معرفی شد

  نسل جدید تویوتا کمری 2018 معرفی شد

تویوتا می‌گوید کمری جدید قابل‌تشخیص‌تر از نسل‌های قبلی است به‌گونه‌ای که از فاصلهٔ 200 متری فوراً می‌توان آن‌را شناسایی کرد. بااین‌حال آیا طراحی اسپرت‌تر نسل جدید تویوتا کمری کافی خواهد بود که همچنان آن‌را به‌عنوان پرفروش‌ترین سدان ایالات‌متحده حفظ کند یا این عنوان به‌زودی توسط رقبا از کمری گرفته خواهد شد؟ باید صبر کرد و دید. فروش نسل هشتم تویوتا کمری از تابستان 2017 آغاز خواهد شد.

  نسل جدید تویوتا کمری 2018 معرفی شد

منبع:پدال



نظرات

  • حسین حسین (25 دی 1395 ساعت 11:37)

    من یاد mg افتادم چرا؟

  • رضا رضا (24 دی 1395 ساعت 01:11)

    واقا محشره.ویدیوشو حتما ببینید....

  • AYDIN AYDIN (23 دی 1395 ساعت 06:26)

    من میگم در واقعیت خیلی هم زشته اما تو این تیزر تبلیغاتی جذابه
    والا 206 اس دی هم تو تیزر لاکچری بود از جلو عین فرغون

    MOHAMMAD MOHAMMAD (25 دی 1395 ساعت 13:06)

    ببخشیدا... ولی اونایی ک اینجور انتقادا میکنن معمولا یا تو عمرشون ماشینه خوب ندیدن یا میخان ...کلاس بذارن ک بگن مام هستیم. درضمن خیلیا همین انتقادارو واسه کمری 2007 زدن. ک ظاهرا پرفروشترین ماشینه ساله جهان شد و یجورایی دهنه بعضیارو بست.