1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. با هیوندای سوناتا مدل 2018 آشنا شوید

با هیوندای سوناتا مدل 2018 آشنا شوید

8 آبان 1396
  • 0

هیوندای از فیس لیفت سوناتا مدل 2018 رونمایی کرد که دارای ظاهری جدید، تودوزی اصلاح شده و تکنولوژی هایی بیش تر است.

آشنایی بیشتر با هیوندای سوناتا مدل 2018

نسخه Elite سوناتای کنونی در این مدل حذف شده و این خودروی جدید تنها در نسخه های اکتیو و پرمیوم عرضه می شود. طیف مدل های این خودرو با نسخه اکتیو شروع می شود که از موتور دمش طبیعی 2.4 لیتری متصل به گیربکس اتوماتیک شش سرعته بهره می برد. این موتور قدرت 138 کیلووات و گشتاور 241 نیوتون متر دارد و میزان مصرف سوخت آن 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

تجهیزات استاندارد این خودرو شامل شش کیسه هوا، کمک استارت در سراشیبی، چراغ های جلوی خودکار، دوربین دید پشت و کمک پارک، نمایشگر لمسی 8 اینچی روی داشبورد و ورودی بدون سویچ است.

خریداران مدل اکتیو این خودرو نمی توانند از مجموعه سیستم های کمک راننده Smart Sense هیوندای بهره ببرند که شامل کروز کنترل، هشدا نقاط کور و هشدار ترافیک پشت است. این تجهیزات حتی به عنوان آپشن نیز در این نسخه ارائه نمی شوند.

آشنایی بیشتر با هیوندای سوناتا مدل 2018

قیمت این خودرو از 30990 دلار شروع می شود اما رنگ بدنه ممتاز آن نیز 595 دلار قیمت دارد.

مدل پرمیوم این خودرو به صورت استاندارد با مجموعه Smart Sense ارائه می شود و در نتیجه دارای کروز کنترل، هشدار نقاط کور، هشدار تغییر مسیر و هشدار ترافیک پشت است. ترمز اضطراری خودکار بخشی از این مجموعه نیست و در لیست آپشن های آن نیز دیده نمی شود.

برف پاک کن های حساس به باران، آینه های تاشوی برقی، چراغ های LED در اطراف، صندلی های جلوی برقی با حافظه به همراه ترمز پارک الکتریکی در این خودرو ارائه می شوند.

نیروی این نسخه از موتور 2.0 لیتری توربوشارژ بنزینی با قدرت 180 کیلووات و گشتاور 535 نیوتون متر متصل به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته تامین می شود که مصرف سوخت 8.5 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد.

این نسخه نیز قیمت پایه 45490 دلار دارد و رنگ بدنه ممتاز آن 595 دلار قیمت گذاری شده است.



نظرات