1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی رنو داستر مدل 2018 به زودی

رونمایی رنو داستر مدل 2018 به زودی

28 خرداد 1396
  • 2

بر اساس گزارشی جدید، نسل دوم رنو داستر روز 22 ژوئن و قبل از نمایش در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017، رونمایی خواهد شد.

 رونمایی رنو داستر مدل 2018 به زودی

تصاویر فاش شده در ماه گذشته اولین نما از نمونه آزمون رنو داستر 2018 را نشان دادند که البته دارای پوشش استتاری کامل و پانل های بدنه مصنوعی بود. علیرغم پوشش استتاری بدنه این خودرو به راحتی می توان تشخیص داد که داستر جدید دارای طراحی تکاملی با عناصری از رنو Alaskan شامل قسمت جلوی برجسته تر با جلوپنجره V شکل رنو و چراغ های جلوی پروژکتوری باریک‌تر با LEDهای دی در روز خواهد بود. طراحی کلی این خودرو برخی عناصر مدل کنونی آن را حفظ کرده و در نتیجه آشنا به نظر می رسد البته ابعاد آن کمی بزرگ تر خواهد شد.

گفته می شود نسل بعدی داستر بر اساس نسخه ای ارتقا یافته از پلتفرم B0 کنونی ساخته می شود که رنو گرند داستر کشیده تر و هفت نشین نیز بر أساس آن ساخته می شود. خانواده جدید داستر با موتورهای آشنای 1.2 لیتری TCe بنزینی، 1.6 و 2.0 لیتری SCe بنزینی و 1.6 لیتری dCi کم مصرف تر عرضه خواهد شد. مدل کنونی این خودرو با طیف وسیعی از گیربکس ها شامل دستی پنج سرعته، دستی شش سرعته، EDC شش سرعته و AMT شش سرعته عرضه می شود.

 رونمایی رنو داستر مدل 2018 به زودی



نظرات

  • حمید حمید (3 تیر 1396 ساعت 17:24)

    یک مدل خودرو زمانی ارزش خرید داره که بصورت مداوم و پیوسته تولید و یا وارد شود و از خدمات پس از فروش همیشگی برخوردار باشند ،خودرو و مدلی که با تیراژ محدود و یا در پک های معدود تولید و وارد شوند و تداوم نداشته باشند ، قطعا در تامین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش به مشکل برمیخورند .

  • کیومرث کیومرث (28 خرداد 1396 ساعت 11:48)

    بی تردید داستر تنها خودرو SUV دو دیفرانسیل اروپایی حال حاضر بازار خودرو ایران است که میتوان با هزینه ای حدود 100 میلیون تومان از سواری آن لذت برد و به غیر از آن خودرو های چینی تک دیفرانسیل با شتاب لاکپشتی که فقط به لطف آپشن ها و ظاهر فریبنده قادر به فروش هستند، دیده میشود. شاید داستر فاقد آپشن های متنوع از قبیل سانروف و گرمکن صندلی نباشد اما وجود سامانه ABS و EBD سیستم کنترل پایداری ESP و کنترل هرزگردی ، سیستم تعلیق مستحکم و در عین حال فوق العاده نرم و شتاب مناسب، به علاوه استهلاک کم و هزینه های نگهداری اندک به لطف گارانتی و شبه خدمات پس از فروش گسترده داستر را تبدیل به گزینه اصلی خرید در رنج قیمتی یکصد میلیونی نموده است.