1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رنج‌روور وِلار ۲۰۱۸؛ آماده برای معرفی در ژنو

رنج‌روور وِلار ۲۰۱۸؛ آماده برای معرفی در ژنو

17 اسفند 1395
  • 0

در حال حاضر یک فضای خالی بزرگ بین رنج‌روور اووک و رنج‌روور اسپورت، هم در زمینه قیمت و هم در ابعاد وجود دارد و از آنجا که این خودروساز لوکس به دنبال پُر کردن هر گونه خلأ در خط تولیدش است، یک شاسی‌بلند جدید برای قرارگیری در بین «اووک» و «اسپورت» درنظر گرفته است. این شاسی‌بلند جدید که در تصویر قسمتی از آن مشخص است، «وِلار» نام دارد.

 رنج‌روور وِلار ۲۰۱۸؛ آماده برای معرفی در ژنو

لندروور به‌زودی جزئیات کامل وِلار را به نمایش خواهد گذاشت، امّا در حال حاضر تنها یک عکس و یک اسم از آن در اختیار قرار گرفته است. نام «وِلار» به اولین نمونه اولیه یا پرتوتایپ رنج‌روور برمی‌گردد که در سال ۱۹۶۹ ساخته شده است. ولی با توجه به تنها تصویری که لندروور از آن منتشر کرده، طراحی این مدل بسیار متفاوت با تراک جعبه‌ای قدیمی این خودروساز خواهد بود. گِری مک‌گاورن (Gerry McGovern,)، رئیس بخش طراحی لندروور در این زمینه می‌گوید:

ما «وِلار» را پیشروی طراحی رنج‌روور می‌نامیم. این مدل ابعادی جدید از فریبندگی، مدرنیته و ظرافت را برای برند به همراه دارد. رنج‌روور ولار همه چیز را تغییر خواهد داد.

 رنج‌روور وِلار ۲۰۱۸؛ آماده برای معرفی در ژنو

فارغ از همه اینها، آنچه در تصویر مربوط به ولور از بالا جلب توجه می‌کند، سقف شیشه‌ای و بزرگ آن است. در همین حال، Autocar گزارش می‌دهد که وِلار شباهت زیادی به جگوار اف-پیس خواهد داشت. این خبر خوبی در مورد این مدل است؛ چرا که اف-پیس یکی از لذت‌بخش‌ترین رانندگی‌ها در میان شاسی‌بلندهای موجود در بازار دارد. برای پیشرانه، انتظار می‌رود که ولار از موتورهای آشنای جگوار لندروور، یعنی موتورهای چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر و V6 های همراه با سوپرشارژر استفاده کند. همچنین به گفته لندروور، ولار از برخی تکنولوژی‌های جالب در داخل کابین بهره خواهد بُرد.

 رنج‌روور وِلار ۲۰۱۸؛ آماده برای معرفی در ژنو

برای دیدن تصاویر بیشتر از ولار احتمالاً‌ باید چند روز دیگر صبر کرد؛ ضمن اینکه رونمایی عمومی از این مدل در موتورشوی ژنو در ماه آینده میلادی انجام می‌گیرد.

 رنج‌روور وِلار ۲۰۱۸؛ آماده برای معرفی در ژنو

منبع:پدال



نظرات