1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. شکار مینی کوپر مدل 2018 در حال تست

شکار مینی کوپر مدل 2018 در حال تست

28 آبان 1396
  • 0

قرار است مینی کوپر مدل 2018 تغییرات طراحی اندکی داشته باشد.

اوایل سال جاری عکاسان مخفی تصاویری از مدل دو در و کانورتیبل این خودرو در حال تست منتشر کردند و اکنون تصاویری دیگر از هاچ بک چهار در این خودرو با تغییراتی مشابه درز کرده است. پوشش استتاری اندک روی این خودرو نشان می دهد که تغییرات آن حداقل در بدنه، زیاد نخواهند بود. انتظار می رود به روز رسانی های کوچکی روی چراغ های جلو و عقب این خودرو اعمال شود و چراغ های عقب آن دارای روشنایی Union Jack باشند که اولین بار در جان کوپر ورکز GP کانسپت دیده شد.

 شکار مینی کوپر مدل 2018 در حال تست

تغییراتی نیز زیر کاپوت این خودرو اعمال خواهد شد و مینی نیرومحرکه آن را به روز می کند تا بهره وری سوخت و عملکرد آن را افزایش دهد. عکاسان مخفی اعلام کرده اند که یک سیستم توربوی اصلاح شده بخشی از به روز رسانی های این خودرو است و منیفلد اگزوز و توربوشارژ به جای مجزا بودن، در کنار یک دیگر در سر سیلندر قرار گرفته اند. هم چنین سیستم خنک کننده ارتقا یافته ای در این سیستم تعبیه می شود تا به کاهش آلایندگی CO2 کمک کند.

شایعه شده است که یک گیربکس دو کلاجه به عنوان یک آپشن در مینی کوپر 2018 نیز ارائه خواهد شد. انتظار می رود رنگ های جدیدی نیز به همراه طراحی رینگ های نوین برای این خودرو ارائه شود.

 شکار مینی کوپر مدل 2018 در حال تست

 شکار مینی کوپر مدل 2018 در حال تست



نظرات