1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر مرسدس‌بنز CLS جدید در شبکه های اجتماعی

تصاویر مرسدس‌بنز CLS جدید در شبکه های اجتماعی

9 آذر 1396
  • 0

برخی از اکانت های شبکه های اجتماعی عکس هایی از مرسدس CLS چهاردر کوپه جدید را پیش از حضور در نمایشگاه خودرو لس آنجلس منتشر کردند تصاویر مرسدس CLS چهاردر کوپه جدید پیش از نمایش بزرگ در روز 29 نوامبر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. این تصاویر رسمی و بدون استتار در اکانت های مختلف توئیتر و اینستاگرام دیده می شوند.

پیش نمایش مرسدس CLS 2018 در شبکه های اجتماعی

پیش نمایش مرسدس CLS 2018 در شبکه های اجتماعی

این می تواند بهترین فرصت برای مشاهده مرسدس CLS جدید پیش از حضور در نمایشگاه خودرو لس آنجلس باشد. به لطف این تصاویر (با وجود رزولوشن پایین) می توانیم برای اولین بار طراحی CLS را ببینیم. همانطور که انتظار می رفت طراحی بدنه شبیه نمونه های آزمایشی است که قبل تر در اروپا دیده بودیم.

همچنین تصویر داخلی با روکش های چرم روشن، نمایی از کابین CLS جدید را به ما نشان می دهد. تزئینات چوبی در کناره درها و کنسول وسط به همراه مواد سبک و نورپردازی آبی در داشبورد و دستگیره درها مشاهده می شود. صفحه نمایش جدید را در عکسی که چندی قبل منتشر شده بود دیده بودیم اما در عکس جدید، صفحه کیلومتر دیجیتالی CLS جلب توجه می کند.

پیش نمایش مرسدس CLS 2018 در شبکه های اجتماعی

ویدیو منتشر شده در هفته قبل نمای نزدیکی از قسمت جلو این کوپه را نشان داد. چراغ های LED باریک تر این مدل نسبت به کلاس E قابل توجه هستند. در آخرین تصویر منتشر شده، می توانیم نمایش بهتری از قسمت جلو جذاب CLS در اختیار داشته باشیم.

CLS رقیبی برای آئودی A7 و پورشه پانامرا به شمار می رود. شایان ذکر است که در تمامی این خودروها طراحی نسبت به کارایی اولویت دارد. نسل دوم CLS مجهز به موتورهای هیبریدی 48 ولت می باشد و یکی از پیشرفته ترین مرسدس های حال حاضر به شمار می رود.

همان طور که مدیر طراحی شرکت در اوایل امسال گفته بود، می دانیم که مرسدس برای نسل بعدی CLS چهاردر کوپه، نهایت توانایی طراحی خود را به نمایش می گذارد. البته در زیر این طراحی، CLS بر پایه کلاس E جدید ساخته می شود و از موتور و سیستم تعویض دنده مشابه بهره می برد.

پیش نمایش مرسدس CLS 2018 در شبکه های اجتماعی

پیش نمایش مرسدس CLS 2018 در شبکه های اجتماعی



نظرات