1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. هیوندای سوناتا 2018 رسما معرفی شد

هیوندای سوناتا 2018 رسما معرفی شد

21 اسفند 1395
  • 2

هیوندای موتور یک ظاهر اسپورت برای مدل بازطراحی شده سوناتا انتخاب کرده تا عقب افتادن در برابر مدلهای رقیب مانند SM۶ رنو در کره جنوبی را جبران کند. سوناتای جدید همچنین رقابت با مدل بازطراحی شده کمری تویوتا موتور در آمریکا را هدف گرفته که مدلهای سالون محبوبیتشان را در برابر رقابت خودروهای شاسی بلند از دست می دهند.

سوناتا فیس لیفت قرار است در ماه آوریل در نمایشگاه نیویورک معرفی جهانی شود و انتظار می‌رود ظاهری دقیقاً مشابه با خودرویی که در تصویر می‌بینید داشته باشد. به طور کلی، این خودروی جدید ظاهری تیزتر و خشن‌تری داشته و شامل بهبود طراحی داخلی، تجهیزات ایمنی به روز شده و مجموعه‌ای از موتورهای مختلف می‌باشد.

در قسمت جلو، سوناتا جدید به وضوح از آخرین زبان طراحی کمپانی پیروی کرده و جلو پنجره‌ای تیز، چراغ‌های LED روز روشن عمودی، یک جفت چراغ جلو باریک و یک کاپوت متفاوت دارد.

از موارد ظاهری قابل توجه می‌توان به رینگ‌های 17 و 18 اینچی با طراحی جدید، شکل چراغ‌های عقب خاص و محل نصب پلاک جابجا شده اشاره کرد.

در داخل کابین سوناتا به روز شده مواردی مانند سیستم تهویه مطبوع جدید، دریچه‌های هوا، کنترل‌های صوتی و سیستم تهویه و یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی به صورت استاندارد د تمامی مدل‌هایکره‌ای عرضه شده است. یک صفحه نمایش بزرگ‌تر 8 اینچی نیز به صورت یک آپشن قابل عرضه خواهد بود.

از سویی دیگر، این مدل جدید شامل فرمان‌های جدید می‌شود که بستگی به نوع تریم خواهد داشت. فرمان تمامی مدل‌های سه پر بوده و فرمان مدل مجهز به موتور 2 لیتری توربو کف تخت دارد. این سدان جدید همچنین شامل مواردی مانند یک پورت شارژ USB جدید در کنسول مرکزی، قابلیت شارژ بی سیم گوشی‌های هوشمند، اپل کارپلی و اندروید اتو می‌باشد.

از دیگر تجهیزات تکنولوژیک این خودرو می‌توان به آپشن سیستم اخطار خروج از خط، سیستم تشخیص نقاط کور، سیستم هشدار دهنده ترافیک پشتی، سیستم کمکی نور بالا و سیستم کمکی حفظ مسیر رانندگی اشاره کرد.

مشتریان کره‌ای این خودرو از بین موتورهایی مانند یک مدل 1.7 لیتری VGT با 138 اسب بخار نیرو، یک موتور 1.6 لیتری T-GDI با 177 اسب بخار نیرو، یک واحد 2 لیتری با 160 اسب بخار نیرو، و قوی‌تر از همه، یک موتور 2 لیتری توربو با 241 اسب بخار، امکان انتخاب خواهند داشت.

 اولین تصاویر رسمی از هیوندای سوناتا 2018

 اولین تصاویر رسمی از هیوندای سوناتا 2018

 اولین تصاویر رسمی از هیوندای سوناتا 2018

منبع:ایران جیب



نظرات

  • وحید وحید (21 اسفند 1395 ساعت 23:44)

    خیلی شبیه آریزو 5 هستش، کره ای های تقلید کار. خخخ

    id,knh id,knh (22 اسفند 1395 ساعت 11:05)

    خیلی جالبین سوناتا رو با اریزو مقایسه مینین