1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. هوندا CR-V هیبرید 2018

هوندا CR-V هیبرید 2018

17 شهریور 1396
  • 2

عکس هوندا CR-V هیبرید در نمایشگاه فرانکفورت حضور دارد و ویژگی های طراحی این SUV برای نسخه بازار اروپا به نمایش در می آید.

 هوندا CR-V هیبرید 2018

هوندا نسخه اروپایی CR-V SUV را در نمایشگاه خودرو فرانکفورت با ارائه یک مدل هیبرید به نمایش می گذارد. این مدل جدید در سال 2018 برای فروش در بریتانیا آماده می شود.

قبلاً با CR-V جدید آشنا شده ایم. مدل مخصوص بازار آمریکا در اکتبر سال گذشته عرضه شد. اما نمونه ای که قرار است در نمایشگاه حضور داشته باشد، در واقع اولین رقیب هیوندای توسان است که در اروپا دیده می شود و ویژگی های خاصی برای بازار قاره سبز دارد.

 هوندا CR-V هیبرید 2018

"نمونه هیبرید" از تغییرات کاربردی در طراحی ظاهری بهره می برد و توجه ها را به موتور الکتریکی خود جلب می کند. داخل این خودرو سیستم هوشمند Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD) دوموتوره هیبرید دیده می شود. این سیستم از یک موتور الکتریکی و یک موتور 2 لیتری بنزینی به علاوه یک شتاب دهنده برای موتور الکتریکی تشکیل می شود.

سیستم جدید به جای یک گیربکس معمولی از سیستم تک دنده استفاده می کند تا اندازه و وزن خود را کاهش دهد. این سیستم انتقال قدرت را قبلاً در آزمایش های رانندگی امسال بررسی کردیم اما اکنون برای استفاده در مدل نهایی SUV جدید هوندا آماده می شود.
سیستم CR-V با توجه به وضعیت جاده و نوع رانندگی، به صورت اتوماتیک 3 حالت رانندگی را تغییر می دهد. حالت تمام الکتریک و هیبرید برای وضعیت های سرعت پایین و رانندگی شهری تعبیه شده اند. البته باید اشاره کرد که موتور الکتریکی به تنهایی نمی تواند سیستم های پلاگین هیبرید موجود در بازار را به چالش بکشد. موتور بنزینی برای انتقال قدرت به چرخ ها در بزرگراه ها به کار می رود و همچنین به منظور انتقال قدرت به موتور الکتریکی و شارژ باتری نیز استفاده می شود.

در کنار مدل هیبرید، هوندا اعلام کرده است که نسخه اروپایی CR-V با موتور 1.5 لیتری VTEC توربو بنزینی به همراه سیستم تعویض دنده 6 سرعته دستی یا سیستم CVT ارائه می شود. در بازار اروپا خبری از نسخه دیزل نیست. برای جزئیات بیشتر در مورد هوندا CR-V باید تا سال آینده و ارائه مشخصات فنی آن صبر کنیم.

 هوندا CR-V هیبرید 2018

 هوندا CR-V هیبرید 2018

نظر شما در مورد این خودرو هیبرید چیست؟ با ما در میان بگذارید.

 هوندا CR-V هیبرید 2018



نظرات

  • !؟ (20 شهریور 1396 ساعت 14:10)

    هیبرید داره دنیارو میگیره، ملت ما ام هرچى مقاومت کنن باید بدونن دو سه سال آینده ایران رو هم در بر میگیره

  • سعید سعید (17 شهریور 1396 ساعت 17:09)

    خیلی خوبه