1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. برنامه‌هایی برای کوپه کلاس E بنز در سال 2017

برنامه‌هایی برای کوپه کلاس E بنز در سال 2017

28 اردیبهشت 1393
  • 0

جزئیات جدیدی از نسل آینده کلاس E مرسدس بنز و به طور مشخص، مدل کوپه و کانورتیبل آن فاش شده است. این خودروها که زیربنای خود را از نسل بعدی مدل سدان W213 به عاریت می‌گیرند، با وعده رنسانس مرسدس در سال 2017 وارد بازار می‌شوند. قسمت انتهایی خودرو کوتاه‌تر از مدل‌های فعلی و البته بدنه، پهن‌تر و کم ارتفاع‌تر خواهد بود. این همان سبکی است که اخیراً بنز در مدل‌های کلاس اس و سی خود بکار گرفته است. در مجموع اندازه خودرو بزرگ‌تر از نسل فعلی و پیشینیان آن است که به تمایز آن از کلاس C جدید کوپه و کانورتیبل کمک می‌کند.

تکنولوژی‌هایی نظیر سیستم‌های سرگرمی پیشرفته، رانندگی نیمه هوشمند و نمایش اطلاعات سربالا با کمک پروژکتور سه بعدی، کاهش کلیدها و پیچیدگی‌های داشبورد، کنترل صوتی و صفحات نمایشگر عریض و بزرگ لمسی از موارد بروز رسانی در تجهیزات این خودرو می‌باشند.

نگاهی به زیر کاپوت نشان می‌دهد که باید انتظار یک مجموعه پیشرانه 200 تا 400 اسبی را داشته باشیم. کاهش 35 درصدی هزینه‌های تولید، افزایش راندمان و توان از اهداف طراحی پیشرانه‌های جدید می‌باشد. همچنین پیشرانه‌های چهار سیلندر بنزینی و دیزلی و مدل هشت سیلندر 4.0 لیتری با دو توربوی دوقلو در مدل E63 AMG که 600 اسب بخار قدرت و 749 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و گزینه‌های هیبریدی که از موتورهای الکتریکی 40، 80 و 110 اسبی در کنار موتورهای بنزینی یا دیزلی سود می‌برند، نیروبخش این خودروها خواهند بود.


وپه کلاس E بنز در سال 2017



نظرات