1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی اولین محصول شاسی بلند لامبورگینی! اوروس

معرفی اولین محصول شاسی بلند لامبورگینی! اوروس

10 اردیبهشت 1396
  • 0

لامبورگینی،برای چندین سال، تولیدکنندگان خودرو را به سمت بخش واضح و ممتاز خودروهای اسپورت چند منظوره رهبری کرده است. به نظر می رسد که تغییرات، در مدل سال 2003 وقتی که برندهای فوق لوکس شروع به ورود به این بخش برای انتقام کردند شروع شد. لامبورگینی در اصل، مدل مفهومی اوروس را در سال 2012 معرفی کرد و بعد از مدتی طولانی، ما به زودی لامبورگینی اوروس 2017 را خواهیم داشت. اسم منحصر به فرد این خودرو اسپرت، از نژاد یک گاو منقرض شده اقتباس شده است. گاوهایی که چرخه زندگی شان در سال 1627 به پایان رسید و به نحوی طعنه آمیز است، با علم به این که اوروس بزرگترین خودرو در تاریخ شرکت برای مدتی طولانی خواهد بود. مشتریان به یاد می آورند که اوروس دومین تلاش تولید خودرو چند منظوره لامبورگینی است. اولین بار تولید مدلLM002 (که تنها 328 مدل از آن فروخته شد)، در سال 1993 به پایان رسید.

 معرفی اولین محصول شاسی بلند لامبورگینی! اوروس

این مدل قدرتش را از موتور 8 سیلندر 4 لیتری دو توربو به ارث می برد. گفته می شود این موتور توانایی تولید 600 اسب بخار و گشتاور 949 نیوتون متر را داراست که این قدرت را که به طرز هوشمندانه ای همراه با گیربکس دو کلاچه همراه با سیستم رانندگی چهارچرخ جفت شده است می بینید. توانایی رسیدن به سرعت 329 کیلومتر در ساعت و همچنین رسیدن به سرعت 96 کیلومتر در ساعت کمتر از 4 ثانیه را داراست.

 معرفی اولین محصول شاسی بلند لامبورگینی! اوروس

با توجه به طراحی بیرونی خودرو، این تولیدکننده گفته است که راه متفاوتی را در طراحی کلی در نظر می گیرد. به جای لبه های تیز که استاندارد لامبورگینی است، این خودرو با لبه های گرد عرضه می شود. در سمت جلوی این SUV، نظر مشتریان به سپر که مجهز به کشنده های هوای بزرگی هستند جلب می شود. چراغ های جلو Y شکل و نزدیک به چراغ های مدل Huracan و Adventador هستند. از منظر کناری، می شود دید که خط های روی سقف، از سمت اسپویلر به تدریج به سمت عقب پایین می روند. در عقب خودرو، مشتری چراغ های عقب ظریفی را می بیند، همینطور سپری بزرگ که برای زیباتر کردن نمای عقبی خودرو ، 4 چهار سر اگزوز را در خود جای داده است. لامبورگینی اوروس 2017 با رینگ های 24 اینچی 5 پره آلومینیومی تزیین شده است.

 معرفی اولین محصول شاسی بلند لامبورگینی! اوروس

فضای داخلی لامبورگینی اوروس 2017 دقیقا همان چیزی است که مشتریان انتظار دارند. کابین چیزی بیش از راحتی و جاداری را در کنار ظرافت نشان می دهد که سبک این شرکت است. طراحی کابین با استفاده از فیبر کربن انجام شده است و به راحتی 5 نفر بالغ را در خود جا می دهد. درون فرمان، راننده کلید چراغ های جلو و همچنین کنترلر برف پاک کن ها را به راحتی پیدا می کند. کنترلر های اضافی به وسیله صفحه نمایش لمسی که درون قاب جا گرفته انجام می شود. طبق شایعات موجود، اوروس در سه ماهه آخر سال 2017 با قیمت پایه 210 هزار دلار عرضه می شود.

 معرفی اولین محصول شاسی بلند لامبورگینی! اوروس

 معرفی اولین محصول شاسی بلند لامبورگینی! اوروس



نظرات