1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. قیمت‌گذاری شورولت تراکس 2017

قیمت‌گذاری شورولت تراکس 2017

19 مرداد 1395
  • 0

شورولت به طور گسترده‌ای نسل جدید تراکس را متحول نموده است. این کراس‌اوور کوچک در کلاسی قرار دارد که خودروهای بسیار زیاد و قدرتمندی در آن جای دارند. با این وجود، شورولت توانسته بازار خود را حفظ نماید. جالب اینکه 60 درصد از خریداران این مدل را بانوان تشکیل می‌دهند که در میان محصولات شورولت، بالاترین نسبت را از آن خود نموده است و می‌توان آن را زنانه‌ترین خودروی شورولت دانست.

قیمت پایه مدل 2017 تراکس، از 21 هزار و 896 دلار آغاز می‌شود. بهایی که برای یک خریدار جوان بسیار ایده ال محسوب می‌شود. تریم های LT و پریمیر نیز به ترتیب قیمتی 23795 و 26995 دلاری دارند.

نسخه پایه با تریم LS از نوع دیفرانسیل جلو می‌باشد. ارتقا به نسخه چهار چرخ محرکه این خودرو، قیمت این مدل‌ها را به 23395 دلار، 25295 دلار و 28495 دلار خواهد رساند. این ارقام نشان می‌دهند که نسل جدید تنها به میزان اندکی از نسل پیشین خود گران‌تر است در حالی که مجهز به تجهیزات بیشتر نیز شده است. با این قیمت‌ها، تراکس یکی از مقرون به صرفه‌ترین خودروهای کراس اوور جمع وجور بازار خواهد بود. هرچند هنوز ارزان‌ترین خودرو محسوب نمی‌شود. رقبای قدر این خودرو شامل هوندا HR-V، میتسوبیشی اوتلندر اسپرت، مزدا CX-3 می‌باشند.

طراحی تراکس جدید از زبان طراحی جدید شورولت تبعیت می‌کند و مشابهت زیادی با المان‌های به کار رفته در کروز، مالیبو و ولت دارد. در این طراحی شاهد جلوپنجره مشبک دو قسمتی، چراغ‌های کشیده‌تر جلو و چراغ‌های LED و همچنین چرخ‌های 18 اینچی هستیم.

فضای داخل کابین نیز به صوتی مدرن‌تر طراحی شده است. کابین از دو رنگ متمایز تشکیل شده و یک نمایشگر لمسی 7 اینچی و سرعت سنج برجسته آنالوگ و نمایشگرهای دیجیتال روبروی راننده را شامل می‌شود.

تجهیزات ایمنی این خودرو شامل هشدار خروج از خط جاده، هشدار برخورد از جلو، هشدار ترافیک پشت سر، هشدار نقاط کور و دوربین دید عقب همراه با 10 عدد ایربگ به صورت استاندارد می‌باشد.

تراکس 2017 از یک موتور 1.4 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر جدید سود می‌برد که خروجی آن 138 اسب بخار نیرو و 200 نیوتن متر گشتاور می‌باشد. این موتور با یک گیربکس 6 سرعته خودکار جفت می‌شود.

 قیمت‌گذاری شورولت تراکس 2017

 قیمت‌گذاری شورولت تراکس 2017

منبع:carscoops



نظرات