1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. داچیا(رنو) داستر 2017 رونمایی شد

داچیا(رنو) داستر 2017 رونمایی شد

20 اسفند 1395
  • 1

کراس اوور داستر که در ایران تحت برند رنو تولید می‌شود معرف حضور همگان است. شرکت خودرو سازی داچیا رومانی که زیر مجموعه رنو فعالیت می‌کند در نمایشگاه ژنو با این خودرو حضور یافته است.

 داچیا داستر 2017 رونمایی شد

داچیا داستر 2017 به جلوپنجره جدید، چراغ‌های جلو با طراحی جدید و رینگ‌های اسپرت مجهز شده و از این نظر نمای ظاهری آن با داستر‌های پیشین متفاوت است. این البته همه داستان نیست چرا که وقتی وارد خودرو می‌شوید تغییرات را بیشتر حس خواهید کرد. طرح داشبورد، رودری‌ها، نوع پشت آمپر و غربیلک فرمان به ‌کلی تغییر کرده است.

داشبورد دورنگ و رودری‌های جدید ارگونومی بهتری را به کابین داستر داده و جای‌گیری دکمه‌ها در محل بهتری انجام شده است. همچنین کامپیوتر سفر اطلاعات کاملی را به راننده می‌دهد و تنظیمات آن از طریق دکمه روی برف‌پاک‌کن امکان‌پذیر است. مانیتور، دوربین و سنسور پارک عقب، GPS فعال، قابلیت اتصال AUX و USB، بلوتوث، چراغ روشنایی روز، صندلی شش حالته راننده، شیشه‌ها و آینه‌های جانبی برقی و ... از دیگر امکانات این خودرو است.

داچیا داستر دو دیفرانسیل به موتور دو لیتری چهار سیلندر DOHC مجهز است که 135 اسب بخار را با گشتاور 195 نیوتون متر تولید می‌کند. گیربکس چهار دنده‌اتوماتیک این خودرو به سیستم تیپ‌ترونیک و شروع حرکت در حالت برفی مجهز است. این خودرو امکان تنظیم نوع انتقال قدرت از کابین را دارد و می‌توانید برحسب شرایط، نیروی موتور را به چرخ‌های جلو یا چهارچرخ برسانید که حالت چهارچرخ هم دو وضعیت هوشمند و ثابت دارد.

منبع:عصرخودرو



نظرات

  • در جستجوی ماشین در جستجوی ماشین (20 اسفند 1395 ساعت 08:29)

    اگه اینا ماشینن پس ماشینای ما چی اند؟!