1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کوپه قدرتمند کلاس سی مرسدس بنز

کوپه قدرتمند کلاس سی مرسدس بنز

2 مرداد 1393
  • 2

کوپه قدرتمند کلاس سی مرسدس بنز

هنوز یک سال تا معرفی نسل جدید مدل C63 AMG مرسدس بنز باقی مانده است. خودرویی که در حال حاضر با پلتفرم نسل قبلی ساخته می‌شود و باید با نسخه جدید C کلاس جایگزین گردد. AMG این کوپه کوچک بنز را به موتور هشت سیلندر چهار لیتری با توربوشارژر دوقلو مجهز می‌کند که توان خیره کننده 476 اسب بخار در حالت عادی و 510 اسب بخار در مدل‌های با پسوند S دارد. همچنین نسخه سیاه یا بلک ادیشن نیز با نیروی بالاتری عرضه خواهد شد.

طراحی C 63 AMG جدید با تفاوت‌هایی در چراغ‌ها، سپرها، هواکش‌ها و اگزوزهای چهارتایی مستطیل شکل همراه است که چهره اسپرت تر و خشن‌تری به این خودرو می‌بخشند. قسمت عمده ای از سپر جلو را هواکش‌های آن اختصاص داده‌اند که میزان بالایی از خنک‌کنندگی را با بلعیدن حجم زیاد هوا به همراه دارند. استفاده از اسپویلر و دیفیوزر عقب و چرخ‌های آلیاژی ده پره مشکی رنگ نیز جلوه ای خاص به آن داده‌اند. ترمزهای با قابلیت بالا و کالیپرهای قرمزرنگ مسابقه ای نیز بخش دیگری از تقویت‌های انجام شده برای افزایش کارایی این خودروی اسپرت آلمانی محسوب می‌شوند.

شتاب صفر تا صد این مدل‌ها زیر 4.4 ثانیه می‌باشد. در حالی که قیمت یک کوپه کلاس سی از 38 هزار دلار آغاز می‌شود، مدل AMG آن قیمتی از 62 هزار دلار به بالا خواهد داشت.

کوپه قدرتمند کلاس سی مرسدس بنز

منبع carscoops.com/


نظرات

  • لامبورگینی وننو لامبورگینی وننو (3 مرداد 1393 ساعت 18:10)

    The Best !!!!!!!!!!!

  • طراح صنعتی نوجوان طراح صنعتی نوجوان (2 مرداد 1393 ساعت 13:55)

    اصلا از امضای جدید بنز در قسمت پشت مخصوصا چراغ خوشم نمیاد. چون ارتباط مستقیم بین این طرح و طرح های قبلی نمیشه پیدا کرد و انگار طراحی های بنز یهو 8 سال رفت جلوتر!
    اینکه نمیشه،باید پله پله رفت
    همش تقصیر این ایتالیاییه ست که تازه اومده تو بنز...مگه دستم بش نرسه...