1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نمایش کابین جدید شورولت کروز

نمایش کابین جدید شورولت کروز

7 تیر 1393
  • 0

همانطور که احتمالا در جریان هستید، نسل دوم شورلت کروز، بزودی ابتدا در چین وس پس در آمریکا و سایر بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. تاکنون تنها تصاویری از فضای خارج اتوموبیل داشتیم ولی حالا اولین تصاویر از فضای کابین نسل دوم کروز هم منتشز شده اند.

داشبورد جدید کروز با امضای خاص شورلت و با الهام از ماشینهای اسپرت کلاسیکی چون کوروت و کامارو، طراحی شده است. فضای داخلی، به گفته شورلت، جادار و راحت توصیف شده است. فرمان اسپرت سه شاخه با کنترل های روی آن و روکش چرم و نشانگرهای دو تایی داشبورد، همانهنگ و زیبا به نظر می رسند. تریم داخلی در دو رنگ ارائه می شود. نمونه معرفی شده از تم قهوه ای و مشکی همراه با روکش چرم و تزئینات کرومی و کنسول به رنگ مشکی پیانویی و نورپردازی آبی کمرنگ در تجهیزات و نمایشگرها بهره می برد. این طور به نظر می رسد که این کابین، تکامل یافته کابین شورولت کروز فعلی است اما لوکس تر از آن.

در بخش تجهیزات، یک صفحه نمایش 8 اینچی با لمس چند نقطه ایو با سیتم MyLink II شورلت برای برنامه های کاربردی، تفریحی، ناوبری و اتصالات با کمک بلوتوث به گوشی های هوشمند را می توان نام برد.

شورولت اعلام کرده که فضای کابین با کاهش حجم موتور و گسترش دامنه منحنی سقف به عقب و قرار دادن چهار رخ خودرو در منتهی الیه چهار گوشه، افزایش یافته است.

در حال حاضر پیشرانه هایی از 1.4 تا 2.0 لیتر و با قدرتهای 111 تا 181 اسب بخار روی این خودرو قابل سفارش اند.

شورولت کروز از سال 2008 وارد بازارهای جهانی شده است و باید در سال 2016 جای خود را به فرزندش بسپارد. این سدان جمع و جور بیشتر در چین مورد اقبال قرار گرفته است.



نظرات