1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. 2 هزار مرسدس بنز امسال وارد کشور می شود

2 هزار مرسدس بنز امسال وارد کشور می شود

18 فروردین 1395
  • 0

شرکتی که دور جدید همکاری خود را با ایران آغاز کرده امسال قصد دارد حدود دو هزار دستگاه انواع سواری مرسدس بنز را وارد ایران کرده و در اختیار مشتریان قرار دهد.

مدیر عامل شرکت ستاره بنز اعلام کرده در دور جدید همکاری های ایران خودرو با بنز، شرکت ستاره بنز به عنوان نمایندگی انحصاری این خودروساز آلمانی قصد دارد برخی خودروهای ارزان خود را به ناوگان تاکسیرانی کشور اضافه کند.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این برخی آمبولانس‌های بنز برای حمل فوت شدگان به بهشت زهرا به کشور وارد شده بود.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که به‌تازگی تویوتا نیز چند دستگاه از خودروهای مدرن هیبریدی خود را به شرکت‌های خصوصی تاکسرانی در تهران تحویل داده است.

بنز که قرار است پنجمین شریک ایران‌خودرو شود در دور جدید همکاری‌های خود در نظر دارد تا با از سرگیری تولید برخی محصولات خود در شرکت تاپ‌خودرو، برخی قطعات خودروهای خود را نیز از قطعه‌سازان ایرانی تامین کند.

بنز علاوه بر همکاری در تولید خودروهای سواری قصد دارد به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل خودروهای تجاری، همکاری‌های تازه‌ای را با ایران خودرو دیزل برای تولید و مونتاژ انواع کامیون و اتوبوس آغاز کند.



نظرات