1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پروژه مشترک مک لارن و ب‌ام‌و!

پروژه مشترک مک لارن و ب‌ام‌و!

28 اسفند 1395
  • 0

چندین سال پیش مک لارن و ب‌ام‌و در یک پروژه با یکدیگر همکاری کردند که منجر به تولید یکی از نمادین‌ترین خودروهای تمام دوران شد: مک لارن F1 GTR با قوای محرکه‌ی ب‌ام‌و. هم‌اکنون شایعات زیادی درباره‌ی همکاری مشترک این دو خودروساز در آینده وجود دارد اما برای حالا، این موضوع تنها در حد آرزو است.

 پروژه مشترک مک لارن و ب‌ام‌و!

اما شایعه بودن این موضوع طرفداران ب‌ام‌و را از تصور و درک آن خودرویی که محصول مک لارن و ب‌ام‌و خواهد بود منع نکرده است. به راستی این خودرو چه شکلی خواهد داشت؟

 پروژه مشترک مک لارن و ب‌ام‌و!

HugoSilva Designs تصمیم گرفته تا مک لارن 12C و ب‌ام‌و M3/M4 را به بهترین شکل ممکن ترکیب کند تا رندری که ملاحظه می‌کنید به وجود آید. این خودرو حتی رینگ‌های زیبای ب‌ام‌و Competition Package را نیز به همراه دارد. اگرچه که نتیجه‌ی کار عالی نیست اما هنوز هم جذابیت‌هایی برای طرفداران این دو برند دارد.

البته دیدن یک مک لارن با قوای محرکه‌ی ب‌ام‌و در روزگار مدرن امروزی چیزی جالب است مخصوصاً اگر یکی از آن پیشرانه‌های تنفس طبیعی مشهور ب‌ام‌و در این خودرو بکار رفته باشد؛ اما طرفداران پر و پا قرص ب‌ام‌و آرزو دارند که ب‌ام‌و رقیبی سرسخت برای خودروهایی چون مرسدس-ای ام جی GT، آئودی R8 و پورشه 911 توربو بسازد.

خب پس حالا دو آرزو داریم: ساخت خودروی مشترک ب‌ام‌و به همراه مک لارن و البته تصمیم به ساخت یک سوپرکار قلدر توسط ب‌ام‌و به منظور مبارزه با رقبای هم‌وطن!

منبع:پدال



نظرات