1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. 10 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن برای عرضه به بازار را دارند

10 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن برای عرضه به بازار را دارند

10 اردیبهشت 1396
  • 7

در این گزارش قصد داریم به معرفی 10 خودرویی که قرار است در سال های 2018 تا 2020 به بازار بیایند و واقعا ارزش انتظار کشیدن برای عرضه این خودرو ها به بازار را دارند بپردازیم . طبق اعلام شرکتهای سازنده این خودروها زمان عرضه آنها در این گزارش عنوان شده است و ممکن است تاریخ عرضه دقیق آنها تا حدودی با این گزارش تفاوت داشته باشد و یا حتی شرکت های سازنده برنامه شان برای تولید انبوه آنها دشتخوش تغییراتی گردد. هدف آشنایی علاقه مندان با خودروهای آینده بازار می باشد و معرفی این خودروها به دوست داران خودرو می باشد .

1- 2020 Porsche EV Sedan

 10 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن برای عرضه به بازار را دارند

ایده طراحی و تولید این پورشه بسیار زیبا از پورشه 911 الهام گرفته شده است و طبق نظر مهندسان پورشه این خودروی زیبا بهتر و مدرن تر از پورشه پانوروما می باشد .مهندسین پورشه برای موتور این سدان زیبا قصد دارند از یک موتور الکتریکی-پیل سوختی استفاده کنند . موتور الکتریکی این سدان زیبا 800 ولت خواهد بود و ظرف مدت 15 دقیقه زیر شارژ تا 80 درصد شارژ خواهد شد و قادر است تا حدود 500 کیلومتر را طی نماید . طبق اظهارات پورشه این سدان با هدف دستیابی به شتاب صفر تا صد 3.5 ثانیه می باشد . در حال حاضر تنها رقیب این سدان پورشه فقط تسلا S P90D می باشد.

2- 2019- Mazda RX-9

 10 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن برای عرضه به بازار را دارند

پلتفرم این مدل از مدل MX-5 الگو برداری شده است و با افزایش ابعاد حدودی منجر به تولید یک روداستر بسیار فوق العاده از مزدا خواهد شد. مهندسین شرکت مزدا برای موتور این روداستر با جابجایی موتور مزدا RX-8 با افزایش 23 درصدی در توان آن قادر خواهند بود به وسلیه یک موتور 1.3 لیتری با کمک یک توربوشارژر 400 اسب بخار نیرو تولید کنند که عدد قابل توجهی می باشد . قیمت در نظر گرفته شده برای این روداستر در حدود 50000 دلار می باشد و در بازار رقبایی نظیر Alfa Romeo 4C, Chevrolet Corvette, Jaguar F-type و Porsche Cayman را دارد.

3- 2018-Bmw X7

 10 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن برای عرضه به بازار را دارند

شاسی بلند جدید بی ام دبلیو که همه جا صحبت از عرضه آن می باشد قرار است سال آینده روانه بازارهای مختلف در سطح جهان شود . این کلاس بی ام دبلیو بزرگترین اتاق را بین مدلهای مختلف این شرکت دارا می باشد .ایکس 7 یک خودروی خانوادگی فول سایز با سه ردیف صندلی می باشد .شرکت بی ام دبلیو خیلی دیر قصد ورود به این سایز از شاسی بلند ها را دارد ولی همیشه ثابت کرده است که حرفهای زیاری برای گفتن دارد . مهندسین بی ام دبلیو برای این محصول جدید قصد دارند از موتورهای دیزلی و بنزینی 8 سیلندر استفاده کنند .ایکس 7 رقبای بسیار مطرح و جدی دارد که می توان به Audi Q7 ، Cadillac Escalade، Infiniti QX80، Range Rover Sport ، Lincoln Navigator و Mercedes-Benz GLS-class اشاره کرد . قیمت حدودی این اس یو وی عظیم الجثه حدود 75000 دلار در نظر گرفته شده است .

4- 2018-Audi A6

 10 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن برای عرضه به بازار را دارند

شرکت آئودی برای سال آینده قصد دارد ورژن جدیدی از a6 را روانه بازار نماید .ورژن جدید آئودی با تکنولوژی هایی بیشتر و پیشرفته تر در اختیار خریداران این شرکت قرار خواهد گرفت .شرکت آئودی در بخش موتور قصد دارد موتوری با 4 سلیندر و 2 لیترحجم را برای مدل پایه این خودرو در نظر بگیرد و امکان سفارش موتور 6 سیلندر که به کمک یک توربوشارجرمی تواند حدود 400 اسب بخار نیرو تولید کند را در اختیار مشتری قرار دهد . قیمت این سدان زیبا در حدود 50000 دلار تخمین زده شده است که رقبایی همچون BMW 5-series, Cadillac CTS, Jaguar XF, Lexus GSو نیز Mercedes-Benz E-class در پیش روی خود می بیند .

5- 2018-Kia GT

 10 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن برای عرضه به بازار را دارند

کیا جی تی که لوکس ترین مدل تولیدی این شرکت خواخد بود تا سال آینده وارد بازار خواهد شد .پلتفرم این محصول شرکت کیا از جنسیس هیوندای الگوبرداری شده است و دارای دیفرانسیل عقب می باشد .شرکت کیا برای این خودرو موتور هایی با 4 و 6 سیلندر در نظر گرفته است و برای علاقه دمندان خاص خود به محصولات اش یک پیشرانه 6 سیلندر با توربوشارجر به حجم 3.3 لیتر که توان تولید 340 اسب بخار قدرت می باشد پیشنهاد نموده است .موتور 4 سیلندر آن دارای 2.0لیتر حجم خواهد بود که این موتور محبوب ترین موتور مورد استفاده در محصولات کیا می باشد .قیمت کیا جی تی 35000 تا 43000 دلار بسته به حجم موتور و امکانات آن متغیر می باشد و رقبای آن در بازار عبارتند از : Audi A4، BMW 3-series ، Cadillac ATS، Infiniti Q50 ، Jaguar XE، Lexus IS، Mercedes-Benz C-class, Volvo S60

6- 2018-Tesla Model 3

 10 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن برای عرضه به بازار را دارند

تسلا به عنوان پرچم دار تولید خودروهای الکتریکی در دنیا به خصوص امریکای شمالی می باشد . این شرکت بعد از عرضه مدل سدان و اس یو وی خود قصد دارد مدل 3 خود را هم برای سال 2018 روانه بازار نماید . این خودرو با هدف خرید توسط افراد با درآمد متوسط طراحی و ساخنه می شود تا این قشر بزرگ در هر جامعه ای هم توان خرید و راندن اتومبیل های برقی را داشته باشند . تسلا حساسیت ویژه ای روی درز نکردن اطلاعات و جزئیات محصول جدید خود به بیرون تا زمان عرضه آن دارد ولی به احتمال فراوان پلتفرم آلمینیومی این خودرو شباهت بسیاری به کادیلاک اسکالید دارد . موتور الکتریکی این خودروی دو دیفرانسیل با یکبار شارژ تا حدود 400 کیلومتر را طی می تواند بکند .قیمت حدودی این خودرو از حدود 35000 دلار شروع خواهد شد و رقبای کم تعدادی نظیر Chevrolet Bolt، Nissan Leaf را خواهد داشت .

2019-Rolls Royce Cullinan

 10 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن برای عرضه به بازار را دارند

شرکت عظیم رولز رویس که متخصص تولید اتومبیل های لوکس و دست ساز در دنیا می باشد ، می خواهد محصول جدید خود یعنی کولینن را نیز در سال 2019 عرضه نماید . بعد از اینکه شرکت هایی نظیر پورشه و مازراتی به عرصه تولید اس یو وی ها وارد شدند و استقبال خوبی را شاهد بودند شرکت رولز رویس هم خواهان ورود به بازار شاسی بلندها شد و نتیجه کار تیم طراحی این شرکت رولز رویس کولینن می باشد . این شرکت برای محصول تازه ورود خود قصد دارد از یک موتور 12 سیلندر به حجم 6.6 لیتر که دارای یک توربوشارجر می باشد استفاده نماید . در ادامه برنامه های شرکت ، رولز رویس تصمیم دارد نمونه هیبرید این خودرو را نیز تولید نماید و به عنوان پیشنهاد ویژه خود به علاقمندانش ارایه می نماید . قیمت این محصول جدید در حدود 425000 دلار می باشد و از رقبای آن می توان به Bentley Bentayga، Lamborghini Urus، Mercedes-AMG G65 ، Porsche Cayenne Turbo ، Land Rover Range Rover Supercharged اشاره کرد .

8- 2018 Audi SQ7 TDI

 10 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن برای عرضه به بازار را دارند

اس یو وی جدید شرکت آئودی به نام اس کیو 7 طبق برنامه ریزی شرکت آئودی تابستان سال آینده عرضه خواهد شد . این خودرو شاید به قدرت بی ام دبلیو ام پاور و یا مرسدس بنز ای ام جی نباشد ولی کیفیت قابل توجهی در کنار قیمت مناسب را دارا می باشد که تضمین کننده موففقیت احتمالی آن در بازار خواهد بود .قیمت این محصول در هنگانم عرضه د رحدود 65000 هزار دلار خواهد بود . از رقبای این خودرو می توان به BMW X5, Land Rover Range Rover Sport Supercharged, Mercedes-Benz GLS-class اشاره کرد . مهندسین شرکت برای اس یو وی جدید خود از موتوری 8 سیلندر دیزلی که با کمک دو توربو شارجر توان تولید 435 اسب بخار قدرت می باشد را در نظر گرفته اند .

9- 2020-Apple Imaybe

 10 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن برای عرضه به بازار را دارند

اولین محصول شرکت اپل که خودرویی منحصر به فرد می باشد به احتمال فراوان در سال 2020 تولید و در ابتدا روانه بازار امریکای شمالی خواهد شد .صحبت از چه چیز می باشد در واقع ؟ یک اتومبیل یا یک وسلیه الکترونیکی فوق پیشرفته که تنها شبیه یک اتومبیل می باشد . این اتومبیل متعلق به مشهورترین شرکت الکترونیکی دنیا می باشد که تصمیم به طراحی و ساخت یک خودروی فوق پیشرفته کرده است .هدف شرکت اپل ساخت خودرویی هوشمند روی یک پلتفرم محکم و مناسب می باشد که به وسلیه اتصال به گوشی های آیفون قادر به کنترل و کار می باشد .اطلاعات خیلی زیادی هنوز ارائه نشده است ولی ورود و سرمایه گذاری در بازار خودرو اینقدر جالب و هیجان انگیز بوده است که شرکت اپل را متقاعد به سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری با همکاری شرکت بی ام دبلیو کرده است .اپل برای این طرح خود به سراغ پلتفرم BMW i3 رفته است و قصد دارد از یک موتور الکتریکی به عنوان پیشرانه خودروی خود استفاده نماید .پیش بینی اپل برای قیمت این اتومبیل در حدود 30000 دلار می باشد و در مورد رقبای این محصول جدید باید اذعان نمود هنوز خودرویی طراحی یا تولید نشده است که بتواند به رقابت با خودروی اپل بپردازد و در این عرصه بی رقیب می باشد .

2018 Bugatti Chiron

 10 خودرویی که ارزش انتظار کشیدن برای عرضه به بازار را دارند

آیا منتظر ورود خودرویی با قیمت بیشتر از 2.5 میلیون دلار هستید ؟ مطمئنا تعداد بسیار کمی از مردم منتظر ورود این هیولای سوپراسپرت فوق العاده می باشند که بتوانند آن را خریداری نمایند .اما همه دوست داران این قبیل خودروها ، پر و پاقرص پیگیر اخبار این خودروها می باشند و وقتی صحبت از یک بوگاتی مطرح باشد کمتر کسی هست که علاقه مند به شنیدن در مورد آن نباشد . این بوگاتی فوق العاده با موتور 16 سیلندر و 8.0 لیتری و بیش از 1500 اسب بخاری و گشتاور فوق العاده بالای ۱۶۰۰ نیوتن متر آن دارای شتاب صفر تا صد کیلومتر 2.5 ثانیه و بیشینه سرعت آن در حدود 420 کیلومتر بر ساعت می باشد . از این مدل فقط قرار است ۵۰۰ نمونه تولید شود . بدنه جدید فیبر کربن به همراه یک شاسی تطبیقی باز طراحی شده که در زیر خود از لاستیک به خصوصی برای بوگاتی استفاده کرده است این خودرو را تبدیل به یک قهرمان حداکثر شتاب کرده است . سوالی که همچنان مطرح می باشد این است که آیا هنوز منتظر ورود این بوگاتی 10 میلیارد تومانی هستید ؟

منبع : اختصتصی سایت car.ir از caranddriver.com



نظرات

  • علی علی (10 اردیبهشت 1396 ساعت 22:14)

    من که حوطله انتظار رو ندارم واسه همین یه پراید 85 گرفتم رفت

  • رضا رضا (10 اردیبهشت 1396 ساعت 20:08)

    منم منتظرم...فقط زود باشید تا نظرم عوض نشده

  • الان الان (10 اردیبهشت 1396 ساعت 17:42)

    جای پرایدخالی

  • میثم میثم (10 اردیبهشت 1396 ساعت 16:28)

    خب چه ربطی به ما داره این خبر ...چند درصد ملت ایران میتونن انتظار بکشن ؟؟؟ما باید منتظر بمونیم که یه ماشین با حداقل امکانات سوار شیم با این تولیدات خودروسازها

  • دهه شصتی دهه شصتی (10 اردیبهشت 1396 ساعت 15:41)

    بچه بودم ماشین کویتی اومده بود از پشت شیشه ش نگاه به داخل میکردم .الان هم نگاه میکنم ولی از بیرون . دیگه بزرگ شدم روم نمیشه برم داخل شو ببینم. خدا کنه اینا هم بیان حداقل از نزدیک ببینیم .

  • مهران مهران (10 اردیبهشت 1396 ساعت 14:59)

    کلا چند همه رو با هم یه جا خریدارم

  • افشین افشین (10 اردیبهشت 1396 ساعت 08:48)

    قربونت قیمتهاشون رو هم بزن تا پولهام رو جمع کنم سر بزنگاه که اومد یهو کم نباشه پولم بیخودی چشم به راه نباشم