1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. امروز، آغاز به کار نمایشگاه خودرو البرز

امروز، آغاز به کار نمایشگاه خودرو البرز

13 تیر 1396
  • 0

چهارمین نمایشگاه خودرو البرز از امروز لغایت جمعه 16 تیرماه از ساعت 18 الی 23 پذیرای شهروندان می باشد.

امروز، آغاز به کار نمایشگاه خودرو البرز

این نمایشگاه با حضور ۶۰ مشارکت کننده و در فضای نمایشی بالغ بر ۶هزار متر مربع در کرج،محل موقت برگزاری نمایشگاه های استان البرز برگزار می کردد. نمایشگاه در این دوره با تنوع و گستردگی بیشتری نسبت به دوره های قبل و در دو سالن مجزا برای برای خودروهای سواری، قطعات و خدمات برپا شده و خودروهای سنگین نیز در فضای باز جانمائی شده اند.

در بخش خودرو سواری شاهد حضور گروهی خودروسازان داخلی هستیم و نمایندگان وارد کنندگان نیز با مشارکت نمایندگی های استانی خود، در نمایشگاه حضور مستقیم دارند و این سطح بالای این نمایشگاه را نشان می دهد و پیش بینی میشود این نمایشگاه با توجه به تبلیغات گسترده، بازار گسترده کلان شهر کرج و نیز موقعیت جغرافیایی استان البرز و ارتباط نسبتا آسان شهر کرج به شهرهای شمالی، غربی و پایتخت، با استقبال گسترده ای مواجه شود.

از جمله شرکت های حاضر در این نمایشگاه میتوان به ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، سایپا، پارس خودرو، سایپا کاشان، جهان نوین آریا(نیسان)، آرین موتور(میتسوبیشی)، مدیران خودرو و کارمانیا اشاره کرد.

امروز، آغاز به کار نمایشگاه خودرو البرز

همچنین خدمات پس از فروش، رسانه، بیمه، لیزینگ، لاستیک و رنگ خودرو، خودروهای سفارشی و تجهیزات ویژه،آموزش طراحی خودرو ، فناوری¬های صنعت خودرو، ماشین¬آلات و تجهیزات راه¬سازی و تولید خودرو، لیفتراک و تراکتور از دیگر گروه¬های کالایی و خدماتی این رویداد ملی هستند.

مراسم افتتاحیه رسمی این نمایشگاه فردا چهارشنبه با حضور استاندار، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان البرز و اصحاب رسانه برگزار می گردد.

مجری این نمایشگاه گروه بین المللی تانابوده و اطلاعات بیشتر از طریق سایت tana-group.com قابل دسترسی است.

منبع


نظرات