1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. چهار رونمایی بزرگ ازپورشه در نمایشگاه خودروی لس آنجلس

چهار رونمایی بزرگ ازپورشه در نمایشگاه خودروی لس آنجلس

10 آذر 1396
  • 0

پورشه امسال در نمایشگاه لس آنجلس یکی از فعال ترین خودروسازها خواهد بود و نه یک یا دو مدل، بلکه چهار مدل جدید را برای نخستین بار در این نمایشگاه خودرو رونمایی خواهد کرد.

مدل هایی که قرار است چشمان بسیاری را به غرفه پورشه در این نمایشگاه خیره کنند 718 باکستر جی تی اس جدید، 718 کایمن جی تی اس، پانامرا توربو اس E-Hybrid اسپرت توریسمو، 911 کاررا تی و کاین کاملا جدید می باشد.

البته همه ما این خودروها را قبلا دیده ایم. تصاویر این مدل ها همگی قبلا در اینترنت منتشر شده اند. ولی این اولین باری است که عموم مردم می توانند این خودرو را از نزدیک ببینند.

 چهار رونمایی بزرگ ازپورشه در نمایشگاه خودروی لس آنجلس

نسخه های GTS به عنوان مدل های قدرتمند جدید سری 718 می باشند و از یک موتور 2.5 لیتری توربو 4 سیلندر با 365 اسب بخار نیرو در دو مدل کوپه (کایمن) یا کانورتیبل (باکستر) بهره می برند، صفر تا صد این مدل ها 4.1 ثانیه می باشد. قیمت این خودروها حول و حوش 80 هزار دلار خواهد بود و تحویل مدل ها از ماه مارس آغاز خواهد شد.

پانامرا توربو اس E-Hybrid اسپرت توریسمو یک مدل استیشن هیبریدی پرفورمنس می باشد و از یک موتور 4 لیتری توربو دوقلو V8 متصل به یک موتور الکتریکی بهره می برد و روی هم 671 اسب بخار نیرو دارد، صفر تا صد این خودرو معادل 3.2 ثانیه بوده و حداکثر سرعتی برابر با 309 کیلومتر بر ساعت دارد. قیمت پایه این خودرو 188 هزار دلار تعیین شده است.

911 کاررا تی با گیربکس دستی خود علاقه مندان رانندگی خالص را بسیار خوشحال کرده و علاوه بر این، با وزن کم تر و دیگر بهبودهایی که در آن ایجاد شده، یکی از جذاب ترین مدل های جدید پورشه محسوب میشود. کار تحویل مدل 365 اسب بخاری این خودرو از ماه مارس با قیمت پایه 102 هزار دلار شروع خواهد شد.

در نهایت، سومین نسل کاین نیز قرار است نخستین بار در آمریکا در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی شود. مدل 335 اسب بخاری پایه و مدل 434 اسب بخاری اس از اواسط سال آینده میلادی وارد نمایندگی های امریکا خواهند شد و قیمت پایه آن ها به ترتیب 65 هزار و 83 هزار دلار خواهد بود.



نظرات