,
Car.ir را در تلگرام دنبال کنید


فراری 288 GTO : تولد اولین نسل از خاندان افسانه

۰۹ دى ۱۳۹۲
8,502 بازدید
0 دیدگاه
دسته بندی : نمایشگاه
0
0

در سال 1984 کمپانی فراری خودرویی را معرفی نمود که به صورت تولید محدود بر روی خطوط تولید این کارخانه ایتالیایی قرار گرفت . تعداد تولید شده این فراری 272 دستگاه بوده است .

در آن سال کسی حتی فکرش را هم نمی کرد که این خودرو در آینده تبدیل به خط مشی برای این کمپانی گردیده که هر چند سال یکبار مدلی خاص ، با قابلیت هایی خاص را تولید نمایند و این خط مشی اکنون به لا فراری رسیده است و لافراری باید از برادر بزرگتر خود 288 GTO متشکر باشد که باعث شد او متولد و به جهانیان عرضه گردد .

طراحی بدنه این زیبای ایتالیایی ، تمجید و تحسین هر بیننده و کارشناسی را به خود جلب می نماید ، به نحوی که اکنون که بیش از 30 سال از طراحی و ارائه این خودرو گذشته است هنوز جذابیت خود را حفظ نموده است .

قلب تپنده این خودرو که ساخته فراری و نتیجه همکاری بخش مسابقات و مهندسان خودروهای خیابانی این شرکت بوده است ، در میانه بدنه قرار داشته و سیستم انتقال قدرت آن دیفرانسیل عقب می باشد . موتور این خودرو یکی از بهترین ساخته های خیابانی فراری تا آن زمان بوده است که به همراه 2 توربو از 8 سیلندر V شکل به حجم 2.8 لیتر ( 2855 سی سی ) ، توانی معادل 400 اسب بخار ( دقت نمایید که این توان در سال 1984 چه رقمی بوده است ، رقمی که هم اکنون برای بسیاری از خودروهای امروزی استاندارد اسپرت را به همرا می آورد ) و گشتاور خروجی 496 نیوتون متر را توانسته استخراج نماید . این اعداد شتاب0 تا 60 مایل بر ساعت ( 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت ) این خودرو را به زیر 5 ثانیه رسانیده و حداکثر سرعتی معادل 304 کیلومتر بر ساعت را به این خودرو هدیه داده است .

ویدیو فوق ، قابلیت های این خودرو را پس از 30 سال هنوز به رخ رقیبانش می کشد .

شما را به دیدن این ویدئو دعوت می نماییم و امیدواریم از آن لذت ببرید . همچنین میتوانید ویدئوی فوق را با کیفیت FULL HD از طریق لینک زیر دانلود نمایید :

فراری 288 GTO

files_galleries_421114288-Gto_(1)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(2)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(3)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(4)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(5)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(6)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(7)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(8)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(9)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(10)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(11)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(12)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(13)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(14)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(15)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(16)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(17)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(18)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(19)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(20)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(21)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(22)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(23)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg files_galleries_288-Gto_(24)[6b117e8a87def6620ddc419fa4d9039c].jpg

دیدگاه ها