1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. خبر خوب! نمایشگاه خودرو به تهران باز می گردد

خبر خوب! نمایشگاه خودرو به تهران باز می گردد

7 شهریور 1395
  • 0

سال‌ها انتظار برای علاقه‌مندان خودرو و صنعت خودرو تهران امسال پس از افتتاح نمایشگاه شهر آفتاب به سر رسید.

این روزها، این موضوع در صدر اخبار نمایشگاهی قرار گرفته است. نمایشگاه خودرو در حالی پس از 11 سال قرار است در تهران برگزار شود که چمران، رئیس شورای شهر تهران به استناد توافق قبلی با نیروی انتظامی و سازمان نمایشگاه‌ها بر ممنوعیت برگزاری این نمایشگاه در سایت شرکت سهامی نمایشگاه (خیابان سئول) تاکید کرده بود. اما اسفهبدی، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی تهران که قبلاً گفته می‌شد برای برگزاری این نمایشگاه قرارداد بسته است، صراحتاً اعلام کرد که نمایشگاه خودرو ازجمله نمایشگاه‌هایی است که در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

این اظهارنظرها در حالی است که سیدی مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب نیز از برگزاری این نمایشگاه در بهمن‌ماه سال جاری خبر داده است.با این حساب نمایشگاه خودرو ایران اتو شو (Iran Auto Show) در سال میلادی جدید و باهدف معرفی خودروهای 2017 برگزار می‌شود. سیاست‌های جدید در افزایش سهم بومی‌سازی خودروسازان داخل و شرایط پس از برجام برای حضور بی‌واسطه خودروسازان خارجی و نیز سرمایه‌گذاری‌های جدید در صنعت خودرو ایران توسط خودروسازان خارجی از مهم‌ترین دلایل اهمیت این نمایشگاه است.

اخبار مربوط به نمایشگاه ایران اتو شو (Iran Auto Show) و برنامه‌های جانبی آن از اهمیت زیادی برخوردارند که به‌محض وصول توسط این رسانه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این نمایشگاه طی روزهای 26 تا 30 بهمن‌ماه سال جاری در محل سایت نمایشگاهی شهر آفتاب با حضور تولیدکنندگان داخلی و خارجی برگزار می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل info@iranautoshow.ir در ارتباط باشید.

منبع:عصرخودرو



نظرات