درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
دولت به دنبال ایجاد رقابت در بازار خودرو و در نتیجه ارتقا سطح کیفی تولید داخل نیست (در عمل) . هدف حمایت همه جانبه از خودروسازان (لگن سازان) داخلی است اونم به هر قیمتی. واردات خودرو و رقابتی شدن بازار از هر جهت به نفع همه است. هم مردم و هم تولید کننده داخلی. مگه بقیه کشورهای خودرو ساز تراز اول جهان اینگونه عمل می کنند؟؟؟ تا جایی هم که یادم میاد قرار بود تعرفه واردات خودرو هر سال 5 درصد کاهش یابد. چرا به قانون عمل نمیشود؟ لابد اینجا به نفع دولت نیست (یا به عبارتی به نفع مردم است). جا دارد از نمایندگان محترم درخواست کنیم که منافع ملت رو در نظر بگیرن و دولت رو مجبور کنن قانون فوق را اجرا کند.
لعنت به هر چی تعرفه ی وارداته، که جز ایجاد رانت و انحصار برای خودروسازان داخلی و سرکیسه کردن مردم، هیچ فایده ی دیگه ای نداره!!! حمایت کورکورانه و بی قید و شرط از خودروسازان داخلی، قطعا هیچ پیشرفتی در صنعت خودرو به همراه نخواهد داشت!!! چون تجربه ثابت کرده که خودروسازان داخلی غیر از سوء استفاده از مردم به هیچ چیز دیگه ای فکر نمی کنن!!!