1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. پمپ بنزین های تک تلمبه ای در کشور

پمپ بنزین های تک تلمبه ای در کشور

6 آبان 1394
  • 0

 پمپ بنزین های تک تلمبه ای در کشور

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران گفت: قرار است پمپ بنزین های کوچک و به اصطلاح تک تلمبه ای در سایر شهرهای کشور ساخته شود.

سید ناصر سجادی با بیان این مطلب افزود: در بیشتر نقاط دنیا پمپ بنزین های کوچک اما پر تعداد در نقاط مختلف شهر وجود دارد که از هر چهت به این مساله توجه کنیم در نهایت نفعش برای مردم است.

جلوگیری از اتلاف زمان، کم کردن میزان مسافت و دسترسی سریعتر به بنزین مصرفی خودروها از محاسنی است که مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران به آن اشاره و اظهار کرد: اگر این اتفاق در کشور بیفتد به طور قطع از سوی شهروندان مورد استقبال قرار می گیرد.

وی ادامه داد: خوشایند شرکت پخش فراورده های نفتی ایران این است که مجوزهای این گونه پمپ بنزین ها به صورت «چندتایی» صادر شود. به طور مثال یک سرمایه گذار اقدام به خرید 30 قطعه زمین 50 متری در اصفهان شده و شهردرای این شهر هم همکاری های لازم جهت احداث این نوع از پمپ بنزین ها را داده است. ما هم بلافاصله مجوزهای لازم را برای وی صادر کرده ایم که امیدواریم تا پایان سال دست کم یک پمپ بنزین کوچک از این دست در کشور افتتاح شود.

سجادی در پاسخ به این پرسش که برنامه ایجاد پمپ بنزی های تک تلمبه در سایر شهر های کشور به چه صورت است ابراز داشت: حقیقت برای این کار نیازمند همکاری با شهرداری هستیم چون گویا برای برخی شخرداری ها هنوز این سیستم جا نیفتاده که می توان ماند سایر کشورهای دنیا پمپ بنزین هایی با مساحت 40 متراحداث کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد سایر شهرهای کشور از رویه شهر اصفهان در جهت احداث پرتعداد پمپ های تک تلمبه ای «الگوبرداری» کنند.



نظرات