درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
ما عشق ماشینا به خاطر همین چیزاست که می خوایم از ایران بریم دیگه
وگرنه مرض نداریم که.
یه جای کار میلنگه چون ماشین با اینقد کارکرد ،بدنه سالم داره و اینکه دینار کویت چیزی حدود 11000 هزار تومان ایران هس که قیمت آخرش میشه حدود 20 میلیون تومن در صورتیکه آزرا ، قیمت نوی آن چیزی حدود200 میلیون تومان هس . آقا میلنگه ، نمیدونم نیم کاسه کجای کاسه هس خودتون قضاوت کنید .(m.kh)
به فرض که واردات دسته دوما آزاد بشه
بازم سر مردم کلاه میره : دلالای عزیز میهن میرن داغونترینا رو میخرن میبرن ردیفش میکنن و کارکردشو دست کاری میکنند بعد به عنوان کم کارکرد و خیلی سالم میندازن به مردم بیچاره!!!!!!!!!!!
به نظرم خیلی ایده خوبیه که ماشین در حد نو وارد کنن. شان مردم ما این نیست ولی چاره چیه!
در ایران کسی پیگیر صداقت وارد کننده نیست . بدین لحاظ مطمئنا خودرو با قیمت واقعی بفروش نمیرسه و باز این مصرف کنندست که متضررمیشه،
واقعا......... حداقل بگن زیر 3سال کارکرد باشه یا زیر 50000کیلومتر کارکرده باشه. اکثر این ماشینها هم که اینجا نمایندگی تعمیرات دارن
کاش با همین قیمتی که گفتین وارد میکردن، فوق فوقش 20 30 درصد بیشتر نه 200 300 درصد!! اونموقع هم مردم مجبور به خرید پراید و پژو و چانگان و فلان نبودن.
هیچ وقت خودرو سازان ما این اجازه رو نمیدن چون اونوقت خودروهاشون رو دستشون باد میکنن
ای خدا مرگ منو برسون اینقدر بدبخت شدیم که حتی نمی تونیم سوار آهن پاره های این سوسمارخورها بشیم اون هم دست دومش
خیلی هم خوب