درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
چیزی که جالبه اینه که از هر خودروساز مطرحی فقط چند مدل محدود و غیرجذاب برای تولید انتخاب میشه و همون چند مدل هم بین دو غول ایرانخودرو و سایپا تقسیم میشه که بازار در انحصار اونا باقی بمونه و با وقاهت گفته میشه که بازار خودرو انحصاری نیست!!! حالا بحث قیمت گذاری هم به کنار که معلوم نیست چرا همیشه طوری قیمت گذاری انجام میشه که خودروهای پرتیراژ داخلی فروش خودشون رو حفظ کنن!!!
چقدر خوش باور بودند کسانی که فکر می کردند ، رنو قراره مسیری غیر از ایران خودرو و سایپا در پیش بگیره ... روی لگن هندی اش قیمت نجومی می ذاره ، بعد در مورد کیفیت خدمات پس از فروش فرمایش می فرمایند ...
با این قیمت 31 میلیونی که روی کویید تحفه شان گذاشته اند ...
می گفت رقیب 206 هست ، سنگین تر بود .
اینهامثلا خودرو برای قشر پایین جامعه درست کردن آخه کار گر با حقوق ماهی یک میلیون چطور رنو کوئید بخره ----------خدا یه عقل به اینها یه پولی هم به من بد ه ----------انشاالله حالش خوب میشه
آقای پیمان کارگر، سر تو کردی زیر برف داداش! کوئید 31 میلیونی، کجا رقیب پراید شده؟
به لحاظ اندازه، قدر موتور و ایمنی، ... چیزی از پراید بیشتر نداره که هیچ، کمتر هم هست. به لحاظ قیمت هم که کوئید رو همرده سمند، 405، رانا و ... کردید! حالا شما یه دلیل بیار که چرا منه مشتری باید به جای مثلا سمند، کوئید رو بخرم؟؟؟
رقابت فقط و فقط با قیمت مشخص میشه! وگرنه اینطوری سانتافه هم رقیب پراید به حساب میاد، چون از اون بهتره