درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
اقا یک واقعیتی اینه که. پراید طمان خودش سالاری بود. مثل پورشه که نمونه های جدیدش هم دقیقا طبق فیس لیفت 911طراحی میشه. سایپا یکم باید بیشتر رو خودرهااش کار کنه وقیمت هاوگرنه نصف ایراداتتون بیخود و مضخرفه.قطعات یدکی ارزون و فراوان صرف اقتصادی اما بهتره ظاهرش خیلی فرق کنه و آپشنال بشه. قیمتشم اینجور اگر بشه می ارزه وگرنه زیاده.
اگر خودرویی زیاد تولید نشه مثل اروپا قطعه یدکیش گرونه یا نیست بعد پنج سالم جاش تو سطل زبالس.
هیچ ایرانی با این حقوقا نمیتونه هر پنج سال یک ماشین بخره. کمتر حرف بزنید. قوم بنی اسراعیل بیشتر فکر کنید.
در مقایسه با این مدلها باز صد رحمت به پراید
مقاله ی بسیار خوبی بود ولی ایکاش می تونسیم این مدل مقالات رو در سایت های خبری مثل خبرگزاری فارس یا ایرنا منتشر کنیم تا تمامی افراد بتونن استفاده کنن.
یه سوال ::
هیچ راهی نداره که این ماشین ها وارد ایران بشن و پلاک هم بشن ؟؟؟ اونوقت با احتساب هزینه ی گمرک ، هزینه ی ماشین تقریبا چقدر میشه ؟؟؟
باتشکر
همین سلریو رو ایران خودرو میخواد بیاره...ولی با چ قیمتی؟! بین 70 تا 80 میلیون تومن!!
مقاله ی خیلی خوبی بود اما چه فایده که این شرایط به راحتی عوض بشو نیست.
(ضمنا اگر نظر دادن در این سایت فقط مخصوص اعضا نباشه، تعداد نظرات بسیار بیشتر میشه و میشه از نظرات بقیه هم استفاده کرد، مثل سایت خودروبانک)
ممنون