درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
تا وقتی از خودروسازها حمایت دولتی میشه توقعی بیش از این نیست .
خودروسازای خارجی اگه حمایت انحصاری دولتشونو داشتند الان ماشیناشون پرواز می کرد
جناب قاضی پور
لطفا واردات خودرورا آزادکنید وتعرفه را به صفر برسانید ببینید چگونه به شما التماس می کنن اگر زور نماینده ها نرسد این دیگر یعنی قلدری خودرو ساز وباید گردنش را شکست؟
چون دستش با دولت و سازمان حمایت و بقیه بوخورها تو یه کاسه است .
ال90هارو انبارمیکنه تاااابعداز عید که قرارهست شورای رفاقت قیمتشوبازنگری کنه گرونش کنه وبعدتحویل بده
چون به فکر پر کردن جیب خودشونن...همین
این کارا خوراکشه گیر ندین بچه ها
چه جالب نمیخوان حقوق مردم ضایع بشه دیگه از این ضایع تر هم میتونه بشه
در این ۀشفته بازار چه شرکتی روراست کار کرده که سایپا دومش باشد مگر شورای رقابت قبلا چکارکرد , معلومه هرکار دلش میخواهد میکند و جنگ زرگری راه می افتد بعد هم همان که سایپا خواسته بود می شود شاید هم بیشتر , مگر پراید و پژو و . . . یک شبه دوبرابر و سه برابر نشدند کدام ارگان دولتی از مردم حمایت کرد اینهم مثل آن در آخر هرچه دل تنگشان می خواهد میکنند
چون اگه این کارو نکنه محصولاتش فروش نمیره
من بگم چرا؟چون انقدر طمع دارن و دیگر هیچ
چون گردنش کلفته مثل ایران خودرو زور کسی بهشون نمی رسه پس دلیل نداره متعهد باشند بیچاره مردم هستند تاوان این گردن کلفتی های اینها رو بدند والا اگه تعهد داشت الان وضع صنعت خودروسازی ما این نبود