1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. هنوز قراردادی میان سایپا و سیتروئن بسته نشده است

هنوز قراردادی میان سایپا و سیتروئن بسته نشده است

26 آبان 1395
  • 1

مسئولان سایپا در شرایطی حدودا یک ماه و نیم پیش خبر از امضای قرارداد خود با سیتروئن فرانسه دادند که به گفته معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت، این دو شرکت هنوز قراردادی با یکدیگر امضا نکرده اند.

نیمه مهرماه امسال و در جریان سفر کارلوس تاوارس مدیرعامل پژوسیتروئن به ایران، سایپایی ها با انتشار چند عکس و بدون حضور خبرنگاران، از امضای قرارداد این شرکت با سیتروئن خبر دادند. به گفته سایپایی ها، مراسم عقد قرارداد نیز در سایت کاشان این شرکت برگزار شده، سایتی که قرار است 50 درصد آن در اختیار سیتروئن قرار گیرد.

پیش از این اما دو شرکت تفاهم نامه همکاری مشترک با یکدیگر به امضا رسانده بودند، که با انتشار خبر عقد قرارداد میان آنها، به نظر می رسید به زودی تولید محصولات سیتروئن در سایت کاشان آغاز شود.

این در حالی است که دیروز محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت در حاشیه افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو، اعلام کرد هنوز قراردادی میان سایپا و سیتروئن به امضا نرسیده است. وی با اشاره به توافق نامه شرکت سایپا و شرکت سیتروئن، تاکید کرده که قرارداد این همکاری هنوز منعقد نشده و مذاکرات نهایی برای تشکیل شرکت مشترک میان دو طرف در حال انجام است.

در این شرایط مشخص نیست این وسط افکار عمومی باید سایپا و عکس هایش از قرارداد سایپا و سیتروئن را باور کنند، یا اظهارات معاون وزیر صنعت را مبنی بر امضا نشدن قرارداد.

 سایپا با سیتروئن قرارداد نبسته است!

منبع:صنعت نویس



نظرات

  • behnam.vr behnam.vr (26 آبان 1395 ساعت 23:56)

    با سلام
    من علاقه ی زیادی به زانتیا دارم .اگه قرار داد پا بر جاست چرا خودرو محبوب زانتیا ساخته نمی شود؟اگه کسی می دونه جواب بده لطفا...........................ممنون