درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
خیلی بعیده با این قیمت موفق بشه.
این خودرو تقریبا حدودای 29 هزار دلاره. ولی ای کاش اگه 29 هزار ریال بود. اینجاست که تفاوت دلار و ریال آشکار میشه و باید گفت. oh my god
این خودرو تقریبا حدودای 29 هزار دلاره. ولی ای کاش اگه 29 هزار ریال بود. اینجاست که تفاوت دلار و ریال آشکار میشه و باید گفت. oh my god
من حدس میزنم که نظرسنجی شماره 8 که در مورد همین خودرو می باشد. نتیجه ی درستی باشد و در ایران موفق می شود.
با 88 تومن ام جی و میتسوبیشی 2 سر و گردن از این بالاتر هستن
مگه چند دلاره که میشه 88تومن ما؟؟اما احتمال داره به سرنوشت ال90 دچار بشه.روز اول همه انتقاد میکردن اما حالا 40تومن واسش میدن.تازه قربون صدقشم میرن مردم بیچاره ساده لوح ما .
دوست من ، این خودرو تقریبا حدودای 29 هزار دلاره.
واقعا این ÷یشرفت کره ای ها ستودنیه حالا چرا این ماشین ارزون قیمت دنیا که هم÷ایه هیوندای اکسنت هست چرا ما باید در ایران با این قیمت بخریم خدا عالمه واقعا می ارزه ولی ای کاش با قیمت واقعیش میومد تا اون موقع معلوم می شد چه فروش خوبی خواهد داشت تازه هاچ بکش هم هست من حدسم اینه که این ماشین کسانی رو هدف قرار می ده با این قیمت نجومی البته که قدرت خرید سگمنتهای بالاتر رو ندارند و به جای چینی ها اینو می خرند
مدلی که وارد ایران خواهد شد مدل 1400cc با 109 اسب بخاره.درسته که قیمتش بالاست ولی برای کسانی که می خواهند ماشین خارجی سوار شوند و بودجه محدودی هم دارند انتخاب اول و آخر است.
جا لیوانی رو به عنوان آپشن به ملت غالب نکنن صلوات
اگه دست سایپا نیفته همینجوری اورجینال تحویل میدن(کیسه هوای شاگرد رو هم مثل ریو قبلی بر نمیدارن) :))))))
امکانات مناسبی داره و قیمتشم نسبت به هم رده ای هایش هم خوبه وهم با صرفه هرچی ه باشه بهتر از ام جی و جیلی است.
قشنگه ولی با این قیمت فک نکنم فروش خوبی داشته باشه
روز اولش هم گفتم موفق نیست
اون ریو 2006 اولی اومد 13 تومن
اما این 88
مالیات جز قیمت ماشین نیس؟ مالیاتشو نمیگین که مردم فک کنن واقعا این قیمته؟
اگر سدانش باشه می ارزه خیلی بهتر از جیلی و ... است
حالا هی بگید ریو جدید موفق خواهد بود! این با این قیمت میخواد موفق باشه؟ کی میخواد اینو بخره؟
مخصوصا این که هاچ بکه و کوچک تر م هست!
شما می توانید بروید سایپا s300 چینی را با قیمت 76 میلیون تومان بخرید.
برخی از ویژگی های این خودرو
چراغ های اتومات جلو.
تهویه اتومات + تهویه صندلی راننده.
گیربکس 4 سرعته تیپ ترونیک.
رینگ های 17 اینچی با تایرهای 205/45 در جلو و عقب.
سنسور عقب + سنسور باران.
فرمان (با نیروی کمکی) برقی.
تو ایران هم اومده 88 میلیون تومان
زانوی نفرات عقب به صندلی جلو نمیخوره، کولر تقریبا همون کولر قبلیه، از لحاظ ارگونومی ماشین کاملا به روزه و امکاناتی که در اختیار راننده میذاره میشه گفت کامله، البته در مقایسه با ماشینهای هم سطح خودش. فرمان کاملا نرم و در سرعتای بالا سفت میشه، رانندگی با ریو 2014 مخصوصا توی جاده عالیه توی شهر هم به خصوص شهرای شلوغ به لحاظ سایز ماشین وفرمان پذیریش ایده آله.
و کلا اهل کم آوردن نیست، دوستانی که تجربه ی رانندگی با ریوی سایپا رو دارن حتما متوجه میشن من چی می گم، شتاب اولیه ماشین عالیه و تو دنده ی 2 سنگ تمام میذاره، من شخصا عاشق این ماشین شدم و از خرید پشیمون نیستم و این رو هم عرض کنم اگه دنبال ماشین نرم وکم صدا هستید اکسنت و یاریس احتمالا گزینه های بهترین چون ریو بیشتر حس یه اسب وحشی رو میده تا یه ماشین با کلاسه خانوادگی، راجع به اتاق هم باید بگم که بسیار عالی طراحی شده و دیگه مثل ریوی قدیمی زانوی نفرات عق
سلام، مرسی ار Car. Ir بابت معرفی ریو. من از سال 90 ریو سایپا رو تا دوماه پیش یعنی 4/94 داشتم. الانم ریو 2015 خریدم، البته به قیمت منطقه آزاد، باید خدمت دوستان عرض کنم این ماشین با توجه به اینکه یک سدان کوچک شهریه تقریبا میشه گفت آید آله، ایرادی ریوی قدیمی یکی ترمزی ضعیف بود و دیگه صدای توی اتاق البته تو ساعتای بالا، ایراد ترمز تو ریو 2015 برطرف شده و ترمز در حد قابل قبولی ارتقا داده شده، ولی راجع به صدای توی اتاق با توجه به رینگای 17 اینچی و لاستیک 215 هنوز توی جاده های ناهموار مقداری صدا و کوبش حس میشه که البته این تا حدی به طبیعت ریو برم گرده، کلا به نظرم یه سرانه که ادای اسپرت در میانه، اما خدمت اون دوستانی که گفتن موتور ضعیفه باید عرض کنم در عمل موتور 1400 این ماشین بسیار عملکرد عالی داره و به نسبت موتور 1500 ریو قبلی به صورت کاملا محسوس قویتر شده و هر جور