1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. ثبت ۲۰۰۰ سفارش در اولین روز بازگشایی مجدد سایت ثبت سفارش

ثبت ۲۰۰۰ سفارش در اولین روز بازگشایی مجدد سایت ثبت سفارش

12 دی 1396
  • 1

مدیرکل دفتر مقررات سازمان توسعه تجارت گفت طبق ماده هفت آیین‌نامه ضوابط فنی واردات خودرو لازم است که برای ثبت سفارش و واردات انواع خودرو بیش از یک سال از زمان ساخت آنها نگذشته باشد.

 ثبت ۲۰۰۰ سفارش در اولین روز بازگشایی مجدد سایت ثبت سفارش

علی علی‌آبادی به ارائه آماری درباره ثبت سفارش خودرو پس از وقفه شش ماهه پرداخت و اظهار کرد: در اولین روزی که سایت ثبت سفارش باز شد، روز گذشته حدود ۱۹۰۰ سفارش واردات خودرو به ثبت رسید که از این میان شاید حدود ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ سفارش مربوط به خودروهای ساخت سال ۲۰۱۶ بوده باشد.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در سال نوی میلادی تنها روز گذشته زمان ثبت سفارش برای واردات خودروهای سال ۲۰۱۶ در نظر گرفته بود و طبق قوانین واردات خودروهایی که بیش از یک سال از ساخت آنها گذشته باشد، ممنوع به شمار می‌رود.

به گزارش ایسنا، از تیر ماه امسال ثبت سفارش خودرو بسته شده و تا تعیین قوانین و تعرفه‌های جدید در این زمینه امکانی برای ثبت سفارش خودرو وجود نداشت. در روزهای گذشته مقررات جدید واردات خودرو اعلام شده و از روز گذشته بار دیگر ثبت سفارش برای واردات خودرو از سر گرفته شد.

منبع ایسنا


نظرات

  • مرضیه مرضیه (12 دی 1396 ساعت 14:49)

    با سلام با این کارهاaون فقط به ملت فلک زده ای چون من که پولش رو برای اینکه خوردرو رو ارزون بخره ثبت نام کرده بود ظلم کردید. خدا الهی ازشون نگذرد. هر که می خواهید باشید با هر نیت و هر فکری و هر اقدامی. خیلی دل خوشی داریم شما هم مثل گریدر بیا از رومون رد شو!!!!!!