1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. کاهش قیمت لکسوس NX در بازار

کاهش قیمت لکسوس NX در بازار

21 اردیبهشت 1395
  • 0

اگر خاطرتان باشد، سال گذشته با ورود لکسوس سری NX به بازار، رقابت سختی بین خودروهای رقیب ایجاد شد و در برخی مدل ها شاهد بودیم که محصولات آلمانی کاهش قیمتی را به خاطر استقبال از NX تجربه کردند.

  کاهش قیمت لکسوس nx

در میان کاهش قیمت ها، این خودرو ژاپنی بدون کاهش قیمت فروش خود را ادامه می داد و با ورود نسخه ۲۰۱۶، قیمت مدل های مختلف آن افزایش پیدا کرد. با آغاز اردیبهشت و ادامه دار شدن رکورد بازار در نمایشگاه های خودرو، شاهد هستیم که اینبار قیمت NX هم کاهش پیدا کرده است و منطقی تر از قبل معامله می شود. این روزها اگر قصد خرید لکسوس NX300h سه کلید را داشته باشید، باید حدود ۲۸۲ میلیون تومان هزینه کنید و برای نسخه فول هفت کلید، حدود ۳۲۰ میلیون تومان کارت بکشید. این در حالی است که روزی قیمت ساده ترین مدل NX300h کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان معالمه نمی شد. در میان هستند مدل هایی که قیمت های پایین تری را دارند و فروشندگان آن ها برای رسیدن به پول نقد، شرایط خوب پرداختی را پیش روی مشتری می گذارند. نسخه NX300h موتور ۲٫۵ لیتر هیبریدی دارد که ۲۰۰ اسب بخار و مشخصات فنی مشابه با کمری هیبرید و راو۴ هیبریدی دارد. مدل NX200t که موتور دو لیتری توربو ۲۲۲ اسب بخاری دارد، در نسخه سه کلید، قیمتی زیر ۳۰۰ میلیون تومان را دارد و برخی مواقع تا ۲۹۵ میلیون تومان معالمه می شود. نسخه هفت کلید این خودرو نیز تا ۳۳۲ میلیون تومان هم در بازار صفر خرید و فروش می شود. با این قیمت ها امروز NX به مراتب از گذشته ارزش خرید بیشتری را پیدا کرده است و مشتریان بیشتری را می تواند جذب خود کند.

سه، پنج و هفت کلید اصطلاحی بازاری است که به تعداد دکمه های پنل سمت چپ پای راننده، روی داشبرد اشاره می کند. البته به غیر از سه مدل معروف بازاری، نسخه های دیگر با تعداد کلید متفاوت در بازار موجود هستند که قیمت های متفاوتی دارند.

1- سه کلید: سنسور پارک جلو، درب صندوق برقی، قفل دیفرانسیل

2- پنج کلید: سنسور پارک جلو، درب صندوق برقی، رادار نقطه کور، گرمکن فرمان، قفل دیفرانسیل

3- هفت کلید: سنسور پارک جلو، درب صندوق برقی، نور بالای اتوماتیک، سیستم جلوگیری از تصادف، رادار نقطه کور، گرمکن فرمان، قفل دیفرانسیل

  کاهش قیمت لکسوس nx

  کاهش قیمت لکسوس nx

منبع: دنیای خودرو



نظرات