1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. جایزه ویژه برای خریداران خودرو های ام وی ام : سفر به چین

جایزه ویژه برای خریداران خودرو های ام وی ام : سفر به چین

14 تیر 1396
  • 0

کمپین فروش محصولات مدیران خودرو در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد و 10 نفر از مشتریانی که خرید خود را در این ایام نهایی کرده بودند، به قید قرعه برنده سفر به چین شدند.

 جایزه ویژه برای خریداران خودرو های ام وی ام : سفر به چین

مراسم سومین دوره قرعه کشی کمپین ماه رمضان برای تعیین برندگان نهایی سفر به چین شنبه دهم تیرماه در دفتر مرکزی شرکت مدیران خودرو برگزار شد تا 10 نفر از خریداران برند ام وی ام سفر خود را طی ماه آتی به چین آغاز کنند. پیش از این شرکت مدیران خودرو طی دو مراسم قبلی 7 مسافر این کمپین را طی مراسم قرعه کشی جداگانه‌ و با حضور مدیران ارشد و رسان های خبری برگزار کرده بود. غلامعلی خرمائی از دزفول، حامد خسرو مشیزیی از کرمان، شیرین کاکائی از نهاوند، ساسان زراعت کار از مشهد، ایرج سام دلیری از چالوس، سید مسعود عرب، مرضیه پولادوند، اسماء حاج علی زاده، فرید علیزاده دماوندی و حسین عبدی از تهران 10 برنده نهایی سفر به چین خواهند بود. همچنین شرکت مدیران خودرو برای مشتریان بالقوه ایی که در این ایام از نمایندگی های مجاز بازدید کرده بودند در هر روز یک تبلت به قید قرعه هدیه ایی در نظر گرفته بود.

کمپین فروش محصولات مدیران خودرو با عنوان "میزبان شماییم در ماه رمضان" به مدت یکماه در کلیه نمایندگی های مدیران خودرو اجراء شد تا خریداران محصولات ام وی ام از شانس برنده شدن در قرعه کشی سفر به چین بهره مند شوند. این طرح با هدف ایجاد انگیزه و همچین ایجاد فرصتی مناسب برای بازدید برخی از مشتریان از خط تولید چری در چین در نظر گرفته شد تا مشتریان این برند از نزدیک شاهد پیشرفت های فنی و طراحی های بروز این برند باشند. در حال حاضر دو محصول X33S و X22 به عنوان دو خودرو شاسی بلند شهری و کراس اوور پرطرفدار در ایران شناخته شده اند که در کشورهای چین، برزیل، روسیه و ... نیز در حال تولید بوده و از استقبال خوبی از سوی خریداران در این کشور ها روبرو شده است.

در حال حاضر این دو محصول بعنوان جدید ترین محصولات برند ام وی ام با شرایط منعطف فروش نقدی و اقساطی در کلیه نمایندگی های شرکت مدیران خودرو در حال عرضه می باشد. علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir مراجعه نمایند.

 جایزه ویژه برای خریداران خودرو های ام وی ام : سفر به چین



نظرات