درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
نمایندگان محترم احتمالا دوباره کفگیرشان به جایی گیر کرده
تنها راه خصوصی سازی صنعت خودرو، ورود خودروسازان معتبر دنیاست ، بخش خصوصی ایران توان مقابله با هیچ رقیبی را ندارد و این خبر هم به عمل نخواهد رسید زیرا بسیاری از نمایندگان و مسئولین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و بخش عمدی ای مافیای قطعه ساز با نفوذی که دارند، این امکان را خواهند گرفت برای مثال: سایپا تحت هیچ شرایطی حاضر به فروش پارس خودرو نشد، زیرا پارس خودرو دارای برند کیفی و بالاترین بهره وری و سرانه ی تولید به ازای هر نفر دارد و رنو که یکی از خریداران بود صرفه نظر کرد زیرا هیئت مدیره سایپا فقط راضی به فروش 20 درصد از سهم پارس خودرو شد.و اکنون نیز با واگذاری بن رو مخالفت میکنه و سایپای خمین را پیشنهاد میکند.
سلام
در آپارات سرچ کنیین (جمشید آرین)
همش تاسف ...تاسف ....تاسف
کو این پارچ آبو
به نظره من باید با این کار نیروی خانم رو تعدیل و نیروی آقا رو با توجه به بیکارهای زیادی که در جامعه هست رو جایگزین کنن تا تولید هم افزایش داشته باشه
خبری که 4 ساله توی سایت ها داره میچرخه ولی بازم هیچ اتفاقی نمیوفته
الان مثلا شرکتهای خصوصی چه گلی به سر مردم زدن که ما حالا باید از این قضیه خوشحال بشیم؟!؟! شرکتهای خصوصی هم فقط به دنبال سوء استفاده از مشتری های بدبخت هستن!!! نمونه اش هم می شه به شرکت کرمان خودرو اشاره کرد که هیوندای i20 مونتاژ اون، که تازه 10 درصد آپشنهای مدل وارداتیش رو هم نداره، قیمتش با وارداتیش یکیه!!! اگه این اسمش **** نیست پس چیه؟!؟! یعنی اگر واقعا انقدر به قول خودتون هزینه های تولیدتون بالاست، که قیمتش با وارداتیش یکی در میاد، اون هم تازه با یک پنجم آپشناش، خب اصلا تولید کردنش چه توجیهی داره؟!؟! درش رو تخته کنید که نه خودتون رو عذاب بدید، نه مردم رو!!! ولی اینجاست که بحث سوء استفاده کاملا روشن می شه!!!