1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. قیمت واقعی پراید 12 میلیون تومان است

قیمت واقعی پراید 12 میلیون تومان است

17 اسفند 1394
  • 0

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از بی اعتنایی شورای رقابت به نظرات تشکل های صنفی انتقاد کرد و گفت: شورای رقابت قیمت بالایی را برای خودروها اعلام می کند در حالیکه همه می دانند که قیمت واقعی پراید 12 میلیون است و نباید 19 میلیون تومان باشد.

امیر ارسلان منصوری در مورد بازار شب عید فروشندگان خودرو اظهار داشت: بازار خودرو همه ساله در بهمن ماه رونق می گرفت اما امسال بازار خودرو در روزهای ابتدایی اسفندماه وضعیت بهتری به خود گرفت.

وی در مورد آمار معاملات خرید و فروش خودرو در سال جاری گفت: اگرچه به تمامی واحدهای صنفی اعلام کردیم که آمار معاملات روزانه خود را وارد سامانه معاملات خودرو کنند اما متاسفانه ترس و واهمه از پرداخت مالیات موجب شده است تا واحدهای صنفی از درج معاملات خودرو در این سامانه نگرانی داشته باشند.

منصوری در خصوص رکود موجود در بازار خودرو نیز گفت: دیگر مثل گذشته رکود در بازار وجود ندارد و شعار رکود در بازار درست نیست؛ شاید قبل از برجام هنوز رکود در بازار مشهود بود اما اکنون وضعیت بازار بهتر از سابق شده است.

وی همچنین به مردم توصیه کرد: در آستانه عید نوروز از واحدهای صنفی بدون پروانه و شرکت های لیزینگ بدون مجوز، خودرو خریداری نشود.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در خصوص افزایش قیمت خودرو در شب عید گفت: قیمت خودرو تابع عرضه و تقاضا است، هم اکنون عرضه خودرو در بازار زیاد و تقاضا کم است ضمن آنکه تولیدکنندگان خودرو نیز کاهش قیمتی را بر روی خودروها اعمال نکردند.

وی از نحوه قیمت گذاری خودرو شورای رقابت و عدم نظر خواهی این شورا از اتحادیه فروشندگان خودرو پیرامون این مسئله انتقاد کرد و خواستار توجه ویژه شورای رقابت به تشکل های صنفی و نهادهای مردمی شد.

منصوری تاکید کرد: شورای رقابت قیمت بالایی را برای خودروها اعلام می کند در حالیکه همه می دانند که قیمت واقعی پراید 12 میلیون است و نباید 19 میلیون تومان باشد.



نظرات