1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. افزایش قیمت مجدد خودروهای وارداتی در هفته گذشته - جدول

افزایش قیمت مجدد خودروهای وارداتی در هفته گذشته - جدول

8 اردیبهشت 1397
  • 2

افزایش قیمت خودروهای وارداتی در بازار متاثر از قیمت نمایندگی‌ها همچنان ادامه دارد. قابل ذکر می باشد با وجود اینکه مسیولین و دست اندر کاران در دولت تاکید بر واردات خودرو با ارز تک نرخی دارند ولی شرکتهای وارد کننده همچنان قیمهای محصولاتشان را با نرخ آزاد محاسبه و اعلام می کنند . این وسط تنها خریداران هستند که دچار بلاتکلیفی و سرگردان در بازار به دنبال خودرو می باشند . ذکر یک نکته دیگر نیز الزامی می باشد و اینکه بازار خودرو های خارجی در حال حاضر در رکود سنگینی قرار گرفته است و میزان خرید و فروش خودرو هم اکنون در سطح بسیار پایینی به سر می برد ولی چرا با نبود تقضا قیمتها رو به افزایش هستند نکته مبهم بازار خودرو در کشور می باشد .

 افزایش قیمت مجدد خودروهای وارداتی در هفته گذشته - جدول

واردکنندگان خودرو اعتقاد دارند تاکنون دلاری با نرخ 4200 تومان به آنها داده نشده است و قیمت‌ها همچنان بر پایه نرخ دلار آزاد محاسبه می‌شود.

قیمت خودروهای وارداتی که از بازار تهران و کرج در هفته گذشته استعلام شده است:

 افزایش قیمت مجدد خودروهای وارداتی در هفته گذشته - جدول



نظرات

  • علی علی (9 اردیبهشت 1397 ساعت 08:56)

    مگر این مملکت بی صاحب است که یک عده هر کاری بخواهند می کنند و هر روز خودرو را گران می کنند پس مسئولین چه می کنند این افرادی که دست به چنین کارهایی می زنند باید در روز قیامت در مقابل پروردگار جواب گو باشند این دنیا محل گذر است. و بالاخره هر فردی یک روز دستش از این دنیا کوتاه می شود و کسی نیست جز خدا که او را یاری کند.

  • ممد ممد (8 اردیبهشت 1397 ساعت 20:26)

    خدا بهت عقل بده با این قیمت نجومی
    واقعا جای تاسف داره