1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. جدول لیست جدید قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهران

جدول لیست جدید قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهران

30 آذر 1396
  • 3

بازار خودروهای وارداتی هنوز در وضعیت نامشخصی قرار دارد. دولت تعرفه‌های جدید خود را اعلام نموده ولی هنوز به تایید مجلس نرسیده است و به همین دلیل بازار هنوز در وضعیتی آشفته قرار دارد. نکته بسیار جالبی که این روزها قابل مشاهده است، دپو کردن خودروهای وارداتی توسط نمایشگاه داران است.

 جدول لیست جدید قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهران

آنگونه که نمایشگاه داران اعلام می‌کنند تعرفه جدیدی که توسط دولت ارائه شده قیمت خودروهای وارداتی را بیشتر از آن چیزی که هم اکنون است بالا می‌برد و فروش این خودروها در شرایط فعلی برای آنها صرفه اقتصادی ندارد و منتظر تاییدیه تعرفه جدید از سوی مجلس می‌مانند و سپس خودروهای خود را با قیمت جدید عرضه می‌نمایند. براساس گزارش میدانی خبرنگار "ایران جیب" نمونه صفرکیلومتر فول خودروهایی مانند سورنتو، سانتافه و راو4 حتی با قیمت‌های بالای 300 میلیون هم به سختی یافت می‌شوند چون به گفته نمایشگاه‌داران این خودروها به انبارها رفته تا در زمان مناسب به بازار عرضه شوند.

براساس قانون جدید واردات، خودروهای بالای 40 هزار دلار دیگر مجوز ورود به کشور را ندارند و به همین دلیل خودروهایی با برند لکسوس، ولوو، بنز،بی‌ام‌و و پورشه ورودشان به کشور ممنوع شده و نحوه قیمتگذاری این خودروها در بازار ایران بسیار پیچیده تر از قبل خواهد شد. پس باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده چه بر سر بازار خودروهای خارجی خواهد آمد.

قیمت‌ خودروهای وارداتی که از بازار استعلام شده است:

 جدول لیست جدید قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهران



نظرات

  • f f (3 دی 1396 ساعت 08:59)

    سلام - مملکت اگه ............کسی جرات افزایش نداشت.پس منتظر بدتر از این را هم داشته باشید.

  • حسین حسین (1 دی 1396 ساعت 23:19)

    چند وقت دیگه مسئولین میگن چون جوونها قادر به ازدواج نیستند و مشکلات ***** زیاد شده همه پسرای بالای 18 سال بهتره ****** بشن

  • رضا رضا (1 دی 1396 ساعت 02:32)

    قیمت ها همین جور داره از ما دورتر و دورتر میشه !!