1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. سرگردانی مشتریان با توجه به افزایش قیمت محصولات سایپا

سرگردانی مشتریان با توجه به افزایش قیمت محصولات سایپا

9 اردیبهشت 1397
  • 9

گروه خودروسازی سایپا در حالی قیمت محصولات خود را افزایش داد که این اقدام، سرگردانی مشتریان را به دنبال داشته و دردسرهایی را نیز برای نمایندگی ها ایجاد کرده است.

 سرگردانی مشتریان با توجه به افزایش قیمت محصولات سایپا

برخی مشتریان روز گذشته به منظور تکمیل وجه محصولات پیش فروش شده سایپا و پارس خودرو، به نمایندگی های این دو شرکت مراجعه کرده اما به دلیل اختلال در سایت فروش، موفق به انجام این کار نشده اند. این در شرایطی است که دیروز آخرین مهلت برای تکمیل وجه این دسته از مشتریان بوده است. در چنین شرایطی اما گروه خودروسازی سایپا در ساعات پایانی دیشب و در حالی که دیگر نمایندگی های شرکت برای تکمیل وجه مشتریان، باز نبوده اند، ناگهان بخشنامه افزایش قیمت محصولات خود را ابلاغ کرده است.

با این شرایط، حالا مشتریان مجبورند برای تکمیل وجه خودروها، چند میلیون تومان بیشتر پول بپردازند. در واقع سایپایی ها عملا شرایط را برای تکمیل وجه مشتریان مهیا نکرده اند تا حالا مشتریان مجبور باشند محصولات پیش خرید کرده را با قیمت هایی چند میلیون تومان بالاتر تحویل گیرند. حالا نمایندگی های سایپا مانده اند و کلی مشتری برافروخته و شوک زده که باید از امروز پاسخگوی آنها باشند. این در حالی است که اگر سایپایی ها روز گذشته شرایط تکمیل وجه را برای مشتریان فراهم می آوردند، آنها می توانستند محصولات خود را چند میلیون تومان ارزانتر از قیمت های فعلی تحویل بگیرند.



نظرات

  • رضا احمدی رضا احمدی (10 اردیبهشت 1397 ساعت 07:46)

    با سلام
    با عرض تبریک و خدا قوت محضر مسئولین متولی و بازرسی کشور که اینقدر بی تفاوت و بی اراده نسبت به اینگونه مسائل هستند و واقعا این یک دهن کجی بی سابقه از سوی شرکت سایپا و پارس خودرو و نهادهای بازرسی به شعار امسال که توسط رهبری ابلاغ شده می باشد. مردم واقعا مستاصل شده اند و در این شرایط هرج و مرج نمیدانند به کجا شکایت ببرند.

  • مهدی مهدی (10 اردیبهشت 1397 ساعت 00:24)

    اقا خودمون مقصریم هر چی سر این ملت بیارن حقمونه ....

  • حسین حسین (9 اردیبهشت 1397 ساعت 14:05)

    مدیران سازمانهای نظارتی و مسئول که یکصدا فریاد حمایت از کالای ایرانی سر میدن ولی خودشون ماشینای چندصد میلیونی سوار میشن الان کجان چرا هیچ کس از این همه بی عدالتی صداش درنمیاد . مگه این کار جز دزدی و کلاهبرداریه ؟

    vahid vahid (9 اردیبهشت 1397 ساعت 14:30)

    این از کلاهبرداریه رده!!! باید بشینیم یه واژه جدید درست کنیم براش مثل ق......

    ایران ایران (9 اردیبهشت 1397 ساعت 15:30)

    عوضش امنیت دارین خخخخخ

    مجید مجید (9 اردیبهشت 1397 ساعت 20:03)

    کسی که از لگن سازای ایرانی ماشین بخره هر چی به سرش بیاد حقشه...

  • Sepehr Sepehr (9 اردیبهشت 1397 ساعت 13:58)

    سایپا دعوت نامه های فروردین 97 رو ارسال نکرد و حاضر شد جریمه تاخیر صدور دعوتنامه بده ولی ماشین ها رو با قیمت گرون تر به مردم عرضه کنه حالا شما میگین چرا اجاره نداده تکمیل وجه با قیمت قدیم بکنن؟ دلیلش این هست که اصلا به مردم اهمیتی نمیدن و هیچ ارزشی برای مردم قائل نیستن و فقط به فکر منفعت خودشون هستن. مشتری مداری برای سایپا اصلا تعریف نشده و مدارشون حول برده داری میچرخه تا مشتری

  • vahid vahid (9 اردیبهشت 1397 ساعت 13:25)

    هر چند این آقا مدیر این کامنتا رو نیمزاره ولی دیگه آدم خیلی عصبانی میشه و باید بگه چقدددددددددددد خررررررررر تو خرررررررررررررررررررره سایپااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چه انتظاری از حمایت کالای ایرونی برا مردم میمونه آخه!!!!!!

     سایت سایت (9 اردیبهشت 1397 ساعت 13:51)

    انتشار تمامی نظرات برای ما واقعا میسر نمی باشد ولی رساندن صدای مردم به مسئولین وظیفه اصلی رسانه می باشد . امیدوارم نبودن امکان انتشار تعدادی از نظرات باعث سرخوردگی و نا امیدی مخاطبان عزیز ما نشود .